Pfff...

Afgelopen dinsdag mijn NOD. Geen positieve test, niet eens een heeeeeeel licht streepje en ook nog geen ongi in zicht!
Waarschijnlijk komt mijn ongi deze keer zonder zichzelf aan te kondigen, al zou dat volkomen voor het eerst zijn!

We wachten af... Net de eerste test gedaan, dit weekend de tweede, mocht er nog geen ongi zijn.

Als een gewone test nog niets uitwijst, kun je met een vroege test wel een positieve uitslag krijgen, toch? Anders ga ik die eens proberen, al is dit mijn 3e dag over tijd...

Liefs Daisy

Ik testte ook een week lang negatief. Daarna was hij wel positief. Het kan dus nog wel. Vervelende is dat je zo nog niet weet waar je aan toe bent. Zeker als je al langer wacht is het iedere keer weer moeilijk. Vroege test hielp bij mij ook niet hoor. Houdt moed en ik hoop voor je dat je net als ik later toch positief test.

Liefs Supertje (23wkn 1dg zwanger)

Succes, ik duim met je mee! Snap je gevoel helemaal... had het de laatste cyclus ook. Dacht dat ik enorm overtijd was. Heb 2 testen gedaan (met een tussentijd van 4 dagen) en was beide keren negatief. Dat is dan zo balen... Ik ben realistisch genoeg om te weten dat ik waarschijnlijk niet zwanger zou zijn, maar ik blijf toch ontzettend hopen dat de test positief is. Maar ja, zoals je weet zitten wij inmiddels in de 'medische molen' en het is fijn om te weten dat er nu wat aan gedaan kan worden.
Ben ook benieuwd naar jullie afspraak. Is gelukkig al best snel. Ik hoop natuurlijk dat je die afspraak eigenlijk helemaal niet nodig hebt, omdat je toch zwanger blijkt te zijn! Hoe dan ook, veel succes, ik duim met je mee! Fijn weekend, gaat hopelijk lukken!

XX

Hmmm... sinds gisteren dus (onaangekondigd!!) volop ongi. Moet er op deze manier na twee dagen vanaf zijn, lijkt het wel!

Balen! Maarja 9 december naar de gyn!

Terug
Bovenaan