pfff

hoi dames,

ik kom even me hart luchten ;)

Ik werk in de gehandicaptenzorg met verstandelijk beperkte kinderen, met gedragsproblemen. Ik heb mijn werkgever een paar weken geleden verteld dat onze uk op komst is, en dat ik daarom weg wil op deze groep. Zou het mezelf niet vergeven als er een client escaleerd en me in mijn buik schopt... Dus ik zou overgeplaatst worden.. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Gister zat ik er helemaal door heen, en heb ik een gesprek gehad met me teamleider. ik wordt nu waarschijnlijk volgende week al over geplaatst :) ooo wat ben ik blij! Dan kan ik in ieders geval eens stuk relaxter werken! Wilde dit gewoon even kwijt ;) het was bij mij gister net of er een last van mijn schouders viel.

Nog 1 weekje, en dan zijn we bij de 12 weken! Hopelijk heb ik dan ook ander werk, en dan kan het genieten beginnen :)

Liefs,

kan me wel voorstellen dat je er dan ff doorheen ben! Ik werk met geronto psychiatrie.. ik vermijd de agressieve mensen op dit moment.. begrijp je helemaal en dat maak je meer bij jou op het werk! Fijn dat je volgende week andere afdeling heb! nog ff volhouden dus!

ook in werk in de gehandicapte zorg en ben bekend met agressie (en kindergroepen). Denk aan jezelf! Dat is het belangrijkste. Je bent gewend om te handelen bij agressie maar dat is in jou geval echt niet zo verstandig. Al zou de kans op letsel maar klein zijn.,.. je vergeeft het jezelf nooit (en de cliënt). Nog lastiger is het als je collega's het oplossen en jij niks kan/ mag doen weet ik uit ervaring. Ik zou zeggen kies voor je zelf en op overplaatsing heb je recht nu je aan hebt gegeven wat je bezwaren zijn!! Dat staat ook zo in de CAO :) Ik hoop dat je op een leuke gezellige groep terecht komt met uitdaging maar waar je vooral veilig en rustig je maandjes nog kan werken!

Terug
Bovenaan