pfff...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Staat er soms op mijn voorhoofd Praat over zwanger en kids ofzo! Of heb ik dat mis??
Ik word er echt gek van, opeens moet iedereen (op mn werk/op visite/ op tv) praten over dit soort dingen met en tegen mij... Zit ik vanmiddag op visite gaat er iemand tegen mij vertellen dat het bij hun 5 1/2 jaar heeft geduurd en wat je dan allemaal meemaakt en hoe blij ze was dat ze zwanger was en nu een kleintje inmiddels 5 heeft blabla..
En ook nog aan mij vragen of wij niet al kids willen.
Weet je hoe irritant het dan is om Nee te zeggen.. ik heb dan het id dat als ik Nee zeg dat er een soort vloek over me heen komt.. jij zeg nee dan krijg je ze ook niet..

Zo wou het ff van me af schrijven..!

Liefs Renate

Ja, weet er alles van meid! Alsof alles en iedereen ineens over kinderen praat en zwanger is!

Wij zijn de volgende, hoor!

Dikke knuffel van mij!

komt ook vast wel goed we gaan pas naar ronde 4 ik mag ook nog helemaal niet klagen, maar het is afentoe wel erg lekker hihi

Dikke knuffel!

snap het helemaal, ik heb geluk dat ik er vrij uit over kan praten met mijn zus. dat is wel erg fijn, vind ik.

laat je niet gek maken, en lekker af en toe klagen.
dat verdienen we soms.

X

oooooo meid, het is zo irritant! Het lijkt wel of het ons allemaal overkomt nu we allemaal bezig zijn om zwanger te worden! Pffff......je word er soms doodmoe van ook al geloof ik wel dat men het aardig bedoeld. Ben wel van mening dat mensen niet zomaar alles moeten en mogen zeggen, je weet niet altijd hoe iemand z'n prive situatie is, ja toch??

dikke knuff Lynn

enne....onze tijd komt (hopelijk gauw)

dat is prettig Nanda dat je daar met je zus over kan praten! Lucht toch altijd weer op. Dat heb ik met een goede vriendin! Als er ook maar wat is omtrent zwangerschap dan smsen/bellen/kletsen we gelijk:)

@ Lynn

Tja mensen denken soms totaal niet na over wat ze zeggen. Maar ik vind het zo irritant (zoals ik al zei) om te doen alsof wij nog geen kids willen en het ons niet intreseerd.. terwijl ik Nee zeg denk ik JAAA dat wil ik wel!

Ik hoop dat onze tijd snel komt! De lijst is echt heel lang... veel te lang!

Liefs

Jaaa dat is zo vervelend meid...bij ons werd elke verjaardag gevraagd of het niet eens tijd werd voor een 2e?? alsof het zo makkelijk gaat he?!
probeer je er over heen te zetten hoe moeilijk ook! en maakt niet uit hoeveel rondes je erover doet, elke maand is weer een te veel als je het graag wilt!
liefs xx

Terug
Bovenaan