Ik weet niet waar onze dochter lief vandaag last van heeft, maar sinds ze vanochtend uit haar bed is is ze echt helemaal niks mee te beginnen..
Vanochtend bij 2 vriendinnen (ook met kids van de dezelfde leeftijd) op visite geweest en ik had voor het eerst dat ik niet wist waar ik zoeken moest...
Ik schaamde me echt en voelde me enorm opgelaten.
Ze wou niks, zette het in een keer op het krijsen om niks en is dan niet meer stil te krijgen...
Terwijl die andere 2 zo lief aan het spelen waren ik hun geen omkijken naar ze hadden....beetje jaloers.
Nou ik wist niet hoe snel ik naar huis moest!
Thuis aankomend, auto geparkeerd laat madam zich vallen op de stoep en gaat daar verder!! AAAHHHH...en waarom?? geen idee!
Binnen hetzelfde verhaal....
Ja wat moet je doen..
Ik heb een keer niet gereageerd en haar laten heen doen, maar dat helpt niet.
Ik heb juist met haar proberen te praten, ik heb haar getroost....niks maar ook niks helpt!
Op het CB zeggen ze dat ze ook een zeer themprament volle dreumes is....tja...ligt het daar aan....
Maar hoe moet ik dat dan aanpakken!!??
Hoe moet ik reageren op sommige situatie`s???
Kan iemand mij een handleiding geven??
Pff..ze ligt nu te slapen maar maak me borst al nat voor als ze zo wakker wordt en tel ik stiekem de uurtjes af tot dat papa thuis komt....
Ohw wat kan je je machteloos voelen...
Sorry moest het even kwijt!
Vanochtend bij 2 vriendinnen (ook met kids van de dezelfde leeftijd) op visite geweest en ik had voor het eerst dat ik niet wist waar ik zoeken moest...
Ik schaamde me echt en voelde me enorm opgelaten.
Ze wou niks, zette het in een keer op het krijsen om niks en is dan niet meer stil te krijgen...
Terwijl die andere 2 zo lief aan het spelen waren ik hun geen omkijken naar ze hadden....beetje jaloers.
Nou ik wist niet hoe snel ik naar huis moest!
Thuis aankomend, auto geparkeerd laat madam zich vallen op de stoep en gaat daar verder!! AAAHHHH...en waarom?? geen idee!
Binnen hetzelfde verhaal....
Ja wat moet je doen..
Ik heb een keer niet gereageerd en haar laten heen doen, maar dat helpt niet.
Ik heb juist met haar proberen te praten, ik heb haar getroost....niks maar ook niks helpt!
Op het CB zeggen ze dat ze ook een zeer themprament volle dreumes is....tja...ligt het daar aan....
Maar hoe moet ik dat dan aanpakken!!??
Hoe moet ik reageren op sommige situatie`s???
Kan iemand mij een handleiding geven??
Pff..ze ligt nu te slapen maar maak me borst al nat voor als ze zo wakker wordt en tel ik stiekem de uurtjes af tot dat papa thuis komt....
Ohw wat kan je je machteloos voelen...
Sorry moest het even kwijt!