Pfff

Hoi Dames!

Het is alweer even geleden, alles op een laag pitje.
Vorige week had ik een goede week, zelfs af en toe niet misselijk :) de afgelopen 3 dagen weer een crime... :(
Weer overgeven en de hele dag misselijk bah bah.. ik wil niet meer klagen ik wil genieten! Ik ben nu 16+5 zwanger, 8 weken thuis gezeten en sinds vorige week 3x 1 uurtje aan het werk gegaan, deze week 3x2 uurtjes, pff voel me een bejaarde, geen conditie doodop na 2 uurtjes werken maar het moe zijn vind ik nog niet zo erg, die misselijkheid!!! Ik vraag me af of het nog wel over gaat.. Ben er bang voor..
13 feb 20 weken echo en donderdag het hartje luisteren, dan kan ik waarschijnlijk weer even genieten van dat moment.. Ik vind het heel moeilijk, ben zo in tweestrijd, ik wil genieten maar voel me zo rot!
Sorry voor mijn geklaag....
Iedereen een fijn weekend!

Liefs

meis je mag hier altijd klagen hoor, vind het zo rot voor je dat je je zo belabberd blijft voelen, ik ben ongeveer 7 weken misselijk geweest en dat vond ik meer als genoeg
Dus als je even klagen wilt ga gerust je gang, de virtuele oren zijn zeer geduldig
Hoop voor je dat in ieder geval de betere dagen de overhand zullen krijgen, dan word het vast wat gemakkelijker om te genieten

dikke knuffels Jacqueline

Jazeker klaag maar lekker..Ik kan me voorstellen dat je niet echt kunt genieten door die misseljkheid...bah....Ik heb het zelf ook alleen is het bij mij nu niet meer iedere dag....Zo voel ik me goed en ineens(zoals gisteravond) ben ik zo misselijk...
Een vriendin van mij is ook zwanger en die heeft werkelijk nergens last van en dan ben ik soms wel wat jaloers.
Ik troost me maar met 1 ding: het is voor een goed doel

liefs xx

klaag maar raak en kan me voorstellen dat je ff wilt klagen...is ook niet niks zoveel misselijk zijn....
ik ben 1 van de gelukkigen die bijna nergens last van heeft...op me bekken na...
dadelijk weer het hartje luisteren, doet je altijd weer ff goed! ik hoor ook wel eens meiden die er wat voor gekregen hebben voor de misselijkheid misschien kun je je vk vragen...?
toch een fijn weekend meid

Och meid, tis ook vreselijk!! Je wilt blij zijn en dat gaat gewoon niet op deze manier...
Meid ik moet ook mijn "tijd uitzitten" ben ik bang, maar we weten waar we het voor doen! Onze baby!

(ik heb ook 13 feb de 20 weken echo!!)

Terug
Bovenaan