pfff......

A

Anoniem

Guest
Flink geklust afgelopen week, waren mn vruchtbaarste dagen.Alleen gister en vandaag onderin buik flink geborrel en steken.Als het goed is volgends de berekeningen zou als het zo mag zijnnzaterdag pas de innesteling zijn,...dus dan kan ik toch nog helemaal niks voelen ofzo???/Vroeg het me zomaar af,..

ZULJKE RARE KWAALTJES: zo moe, de hele dag moe,...pijn in onderbuik, voelt ook wat harder aan,..af en toe steken in mn borsten,de steken vanuit mn onderbuik, gaan ook door naar mn lies.haar zit futloos, verstopte neus in de ochtend, middag is het weg,pijn in mn ogen......Zou mn lichaam me zo in de maling kunnen nemen?????25 -02 is mn NOD,....is dit toeval???Snap er niks van:(

Hai meid,

Heel herkenbaar hoor! Mijn nod staat op de 28ste en dus nadert het einde van mijn vruchtbare ook bij mij en ik had vandaag, toen ik opstond ook een enorme steek in mijn buik, zo pijnlijk dat ik echt krom stond dus ik begrijp je gevoelens! Wel is het zo dat je lichaam je echt voor de gek kan houden dus uit zelfbescherming zou ik je niet helemaal blind gaan staren op alles wat je voelt..... Ik heb ook s'ochtend een verstopte neus die s'middags weer over is maar wie is er nu niet verkouden? ;-)

Ik ga heel hard voor je duimen meid! Mocht je nu zwanger zijn dan moet de innesteling nog plaats vinden dus ik denk niet dat je dat nu al zou voelen....

Sterkte! Liefs Lynn.

Thanx Lynn,
IK probeer mezelf ook niet gek te maken,...maar onbewust denk je er toch aan:)Jij ook succes!!!!xxxx

hey angel

ik had bij de eerste juist nergens last van toen ik zwanger werd en in de tijd van kwaaltjes maakte ik mezelf gek en hup kwam die ongi weer om de hoek. maar hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar laat je niet helemaal gek maken door die gekke kwaaltjes

ik duim voor je

groetjes

Terug
Bovenaan