pfff....

Wat wordt ik hier moe van zeg...pffff dan wel weer harde buiken ruim half uur lang om de 3 a 4 minuten..... en dan stopt het weer ff... en dan gaat het weer, maar dan om de a 10 minuten.... en dan stopt het weer.... wordt hier echt zo moe van...

Het wordt onze 3de... 1ste is met 34+6 geboren en de 2de met 35+2. Ben op dit moment 33+2
Ik hoop toch zo dat het nog ff blijft zitten...

Pfff wat vervelend... Hier dus ook veel last van kramp maar ook van harde buiken... Tis nu nig wel erg vroeg he... Nog n paar weekjes wachten vind ik.... Sterkte.. Xxx

Ik hoef pas aan de bel te trekken als ze om de 3 a 4 minuten komen en dan zeker een uur lang....
De kleine groeit zo goed, dat ik niet meer aan de remmers hoef...pfff dat is echt een opluchting hoor.
Afgelopen nacht was het weer wat rustiger, maar vanmorgen komen ze, dan weer wel en dan weer niet... is geen peil aan te trekken.

En ja ik weet dat het nog vroeg is, maar dat is te verwachten, het zal een wonder zijn als ik de 37weken ga halen...

poeh, dat zou vroeg zijn! Gek dat ze daar geen rekening mee houden en dat je pas mag bellen als de weeen echt regelmatig komen. Heel irritant en zwaar vermoeiend lijkt me. IK hoop voor jou dat de baby ook nog even blijft zitten..

Dat klinkt allemaal best spannend. Maar als ik t goed begrijp mag t eventueel wel geboren worden? T is al groot genoeg? Zijn die harde echt al gerelateerd aan een vroege bevalling? Of zijn t oefenweeen? Nou succes!

Terug
Bovenaan