• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Pfff...

Hey dames,
Sorry, maar weer even klagen. Heb het echt even gehad vandaag!
Sinds vrijdag ben ik op therapeutische basis 4 uur per dienst weer begonnen met werken. Dit viel vrijdag erg tegen, later bleek doordat ik alweer ongesteld werd. Maar goed, deze week heb ik dan ook nog eens gelijk 5 diensten en 1 dag vergaderen, dus maar 1 dag vrij.
Gister avond kreeg ik een telefoontje van mijn vader dat er weer een familielid is overleden. Dat word begravenis nummer drie sinds Vigo is geboren(hij is nu 11 weken) en mijn vijfde begravenis voor dit jaar.
Ook al zijn het gelukkig niet de mensen die het meest dicht bij mij staan, maar toch keer op keer die begravenissen geven je wel te denken. En dan nog met je hormonen, je gezinnetje weer op de rails zetten, je lijf wat maar niet goed wil herstellen, werken wat nog niet normaal lukt, pfffff... Ik vind het bij elkaar genomen toch wel even behoorlijk heftig merk ik. Helaas heeft mijn lieve man nu een 24 uurs dienst, dus daar kan ik ook al niet tegen aan kruipen vanavond.
Ook al ben ik dol gelukkig met mijn 2 prachtige gezonden zonen, het valt me vanavond even zwaar...
Moest even mijn verhaal kwijt.
Liefs,
Mar
 
Hey meiden,
Gelukkig slapen mijn twee jongens lekker in hun eigen bed en hebben ze allebei goed door geslapen vannacht.
Ik heb 's avonds ook nog even lekker een lange tijd met mijn beste vriendinnetje aan de telefoon gehangen en daarna voelde ik me alweer een stuk beter.
Bedankt :)
liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan