Pfff...

A

Anoniem

Guest
Vanaf dag 10 tot ong. dag 45 elke keer buikpijn. Vooral na het eten. Dus dat is eindelijk lekker een week weg. Sta ik gisteravond op uit de stoel (dag 54) opeens verschrikkelijke pijn links. (linker eierstok) Liep er krom van en dat heb ik echt nooit! Heb er even kort een warme doek opgelegd en dat hielp wel. Maar goed... mijn buurvrouw was er en mijn man en die waren de vuurkorf aan het aansteken en ik haalde net wat op wat ze nodig hadden. Dus kon niet te lang binnen blijven. Maar na ong. 15-20 min was het weer over. Gelukkig!
Zou het nu nog een eisprong kunnen zijn????
Heb gisteravond wel een mixje op... maar ik vind deze buikpijn opeens wel vreemd. Aangezien ik verder geen duivels op bezoek heb op dit moment.
Iemand ervaring?
liefs,

Ik zou het niet weten wat het is ik heb het ook wel eens maar gooi het eigenlijk altijd om me darmen die zitten wel eens vaker te ouwehoeren..

Ik wil absoluut geen valse hoop geven, maar vorige maand had ik dit ook. Lag op dat moment op een strandbedje aan het strand van Antalya. Kon niet meer normaal zitten of liggen of staan. Enorme pijn links, trok ook door naar mijn rug.

Achteraf bleek het de innestelling te zijn, want ik ben nu 6 weken zwanger. Ik was heel onregelmatig ongesteld, dus ik dacht dat het een eisprong was.

Zou je evt zwanger kunnen zijn?
Ik hoop het echt voor je!!

bij mijn ei heb ik 1 tot 2 dagen heftige steken net als wat jij beschrijft , innesteling voel ik verder niet .
Morgen mijn nod en voel wat weeeig in mijn onderbuik dus ik ben bang dat de duivels zich morgen zullen melden ...

Hoop voor je dat je zwanger bent !

Liefss

Geen idee of het je eisprong kan zijn.... Ik heb het tot nu toe maar 1 keer heftig gevoeld, dat voelde wel zoals jij het beschrijft. Succes!

dankjewel meiden!
vandaag op de achtergrond wat last echt op venusheuvel... maar goed...

Terug
Bovenaan