pffff, alweer ongi!!

A

Anoniem

Guest
Nou ben ik alweer ongesteld!!! De vorige keer ben ik 2 weken ongi geweest en het was 7 december over. Nu begin ik (net als de vorige keer) weer wat bruinig bloed te verliezen! (sorry voor de details!) Heb nu helemaal geen idee meer wanneer ik mn ei heb. Volgens de ha is het gewoon afkicken van de nuvaring, maar het is wel zeer vervelend!!!!!!

Zo, dat ben ik even kwijt haha!
Liefs Ciomama

He wat rot voor je!!
2 week ongi is al lang genoeg en hopelijk nu niet weer! Ik was dinsdag laatste dag ongi en had gisteren dus beetje bruine troep(sorry hoor)!Nu niks meer nou ja we zien wel!wanneer had je anders je NOD gehad?ik 2 januari!
Hopelijk kun je wel lekker veel klussen zodat je je ei-sprong niet mist, dus hopen dat je eerst niet meer ongi wordt!
Toch nog fijn weekend!

Liefs

Hoi Ciomama,

Dat meen je toch niet! Wat super irritant dat je nu alweer ongi bent! Weet je zeker dat je echt weer ongi bent geworden? Mn moeder vertelde laatst dat ze ook bloedverlies had/ongi werd maar dat stopte daarna weer.. ze bleek zwanger! Het is dus waarscheinlijk de innestelingsbloeding geweest. Eerlijk gezegd kijk ik sinds ze dat verteld heeft, iedere keer op mn wc papiertje of er al is een druppel bloed op zit van een evt. innestelingsbloeding!!! Maar nee hoor.. droge bende hier hahaah.. ik heb er maar weinig vertrouwen in deze maand. Erg vervelend voor je.. het gaat gewoon goed komen, maar het vraagt wel erg veel geduld!!!!!!!!! Sterkte en ik hoop dat het bij een kleine bloeding blijft.. dat het misschien met een innesteling te maken heeft!!!!!!

Liefs mammma

@ neomi...met een normale cyclus zou mijn nod 28 december zijn. ben dus 1,5 week te vroeg!

@mammma ben er helaas behoorlijk zeker van dat echt ongi ben. Voel me ook echt ongi, met een verkoudheid erbij, lekker rot dus want we hadden dit weekend allemaal leuke dingen gepland! Ik ben wel overal geweest, maar was best wel beroerd. Hopen dat het bij jou raak is!!!!!! Zou een super mooi kerstcadeau zijn!! Ik duim voor je!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan