Pffff auto kapot...grrr

Hoi hoi

Nou, dat heb ik weer! Moest ik vanochtend mijn man ophalen bij de garage... Was net halverwege naar zijn werk., en is terug gesleept naar de garage.... Nu heeft ie dus mijn auto mee en kregen we te horen dat het misschien wel een week duurt! Dus afgezien van het feit dat het waarschijnlijk weer een dure grap wordt (die dommerd heeft hem naar de dealer laten slepen....altijd te duur) zit ik nu een week zonder auto...

Op zich niet zo erg natuurlijk, maaaaaaarrrrrrrrrr wij wonen in een maisonette, dus ik moet altijd een trap af. Nu heb ik de kinderwagen altijd in de kofferbak liggen, zodat die niet steeds mee naar boven hoeft....Maar nuhuuu....moet ie dus wel steeds mee naar boven....+kind+booschappen= zere rug!

En het allerergste is nog.... Het is hartstikke smerig weer, dus even naar het dorp lopen (is half uurtje) zit er ook niet in! Sjonge wat ben je dan ineens gehandicapt!

Zo, genoeg geklaagd, ik ga maar eens even strijken..haha
Dikke kus Annet

Inderdaad verschrikkelijk zo'n handicap. Zo ben ik zaterdag aan het eind van de middag gehandicapt geraakt.... M'n wasmachine begon teonken en overleed
Waarom precies als de winkel net gesloten is.
Met de wasmand over straat naar m'n moeder, grrr wat een ellende. Via internet een nieuwe besteld en deze kwam gelukkig vanmorgen. Wassen en strijken is niet m'n hobby, maar zonder wasmachine kan ik niet.

Meid heel veel succes de komende week en ik wil je niet ontmoedigen, maar de weersvoorspellingen beloven niet veel goeds de komende week.

Gr Pauline

dat is echt ruk, ja!
Toen ik hoogzwanger was kreeg ik op de snelweg autopech, dat was al niet fijn en toen zat ik echt omhanden. We wonen in een dorp waar zelfs de bus eens in het uur rijdt, dus dan snap je het wel. We moeten een auto heben om weg te kunnen.
Maar de vorige auto van mijn man was ook nog wel eens kapot, en dan had hij ook mijn auto een week lang, pffffffffffffff.

nou, sterkte voor aankomende week, meid!

liefs
di silva

Ik kan heel goed met je meevoelen, want mijn auto staat ook bij de garage, dat kreng sloeg steeds onder het rijden af.........

Beetje eng zeg maar. Ze hebben er al vanalles aan gedaan, maar ze kunnen het niet vinden, ik ben nu dus ook al een paar dagen "aan huis gekluisterd" En ja, het gaat weer geld kosten he!!

Het is dat ik dat ding echt nodig heb, maar anders...........

groetjes Monique

Och och och, die auto's van jullie kunnen dat blijkbaar niet aan, die ritten naar Twente.
Ik herinner me nog een van de vorige bezoekjes, toen konden we jullie ophalen met een sleepkabel bij het tankstation, en vervolgens wachten op de Wegenwacht....

Het is toch wat. Dan is het maar goed dat we komend weekend bij jullie komen

Groetjes Lilian!
(en een dikke natte kwijlknuffel voor Stef, van Amy!)

nou...is het nationale autopech-dag?
onze auto is namenlijk ook kappot!
de uitlaat is stuk, als het goed is word ie wel gemaakt vandaag.

wij beschikken niet over 2 auto's. dus hebben we dingen moeten regelen..mijn man opgehaald door n collega, ik de auto van mijn ouders geleend vanmorgen want ik moest om 08.30 al op het cb zijn. (aangezien het kei hard regende kon ik echt niet gaan lopen...is zo'n 25 minuten)

Maar normaal doe ik alles te voet, winkels dicht in de buurt gelukkig.

nou...hopen dat onze auto's het weer snel mogen doen.

Nou meiden, die van ons doet het weer!
Ze vonden het blijkbaar in de garage toch ook een beetje sneu, dus hij was gistermiddag al klaar! Vanochtend heeft mijn mannetje hem weer opgehaald, dus ik heb m'n auto'tje weer terug! Jippieeeee! Voor alle meiden die hetzelfde probleem hebben.....succes hoor!

Dikke kus Annet

Terug
Bovenaan