pffff ben zo onrustig

vanmorge vrijwilligerswerk gedaan wat helemaal niet zo zwaar is leut meer kofffie als wat anders.
maar zit nu zoooo onrustig thuis en lijkt wel of mijn buik flink is gezakt in 1 keer, kreeg vandaag de vraag wanneer ik moet gaan bevallen:S en ben pas 25 weken.
maar heb nu zo'n ontzettende last van mijn liezen en schaambeen of hoe heet dat bot bij je liezen...
ga nu ff liggen, mocht t straks niet weg zijn bel ik toch denk maar even de verloskundige. t drukt me te raar daar beneden bij die buik en schaamgedeelte.

Ik heb geen idee hoe indalen precies voelt maar vind het wel een beetje zo klinken. Zegt overigens niks, ken iemand die het ook al zo vroeg had en toch heeft ze de hele zwangerschap uitgedragen. Maar inderdaad, voor de zekerheid de vk bellen kan natuurlijk nooit kwaad. Sterkte ermee!

Mama van leroy , ik heb exact vandaag het zelfde probleem...
Ik denk tocch dat je kindje iets gezakt is..ik ga er bij mij wel van uit...
Je heb al een eerdere zwangerschap gehad, dus dan kan dat al sneller gaan...
lekker gaan liggen(zij ik heeel stoer,maar ik zit hier ook achter mijn pc..) en een kussen tussen je benen doen!!

heb idd even kunnen liggen, omdat me zoontje ook even een dutje heeft gedaan, maar pff wat zeurt t toch. denk ook idd dat de kleine al aan t indalen is, doe vandaag lekker niks meer als het morgen niet beter is dan bel ik de vk wel even, vind het zo stom om voor zoiets te bellen. zal er wel bij horen. bij mijn zoontje heb ik tot op de laatste dag gelopen, gefietst, verhuist, zelf geschilderd no problem, maar nu...

ik had het bij mijn vorige zwangerschap met 27wkn en ben bevallen 39wkn en 6dgn.het is indd een vervelend gevoel.en als je er niet helemaal zeker van ben zou ik gewoon de vk bellen.zodat je er zeker van ben dat dat het is.
sterkte.

Terug
Bovenaan