Pffff, daar gaan we weer!!!

Ik moet echt even klagen, sorry daarvoor!!!
Gisternacht en vannacht echt weer van die spooknachten. Heb zo'n last van maagzuur, misselijkheid en spugen.... Nou heb ik wel een medicijn tegen de misselijkheid, maar dat helpt ook niet :(!! Gister bij VK geweest, neem maar een Rennie. Nou, dat werkt ook niet.
En als klap op de vuurpijl gister de hele middag en avond weeën. Wordt er echt niet goed van, kan echt niet genieten van mijn zwangerschap en ben het zooooo zat!!! Bij mijn dochter ben ik er fluitend doorheen gegaan maar nu.... Nee, ik zal heel blij zijn als hij er straks is!! Ik ben nu 34w en 3d, moet dus ook echt nog wel even, pffffff!!!!

He, wat vervelend... Ik hoop voor je dat het nog welmwat dragelijker wordt. Is je kind al ingedaald? Dat kan ook helpen.

Gaviscon wil soms ook beter helpen dan rennie, dus dat is ook nog eem mogelijkheid.

O Sonja, wat ontzettend vervelend! Ik weet dat beide gevallen heel vervelend zijn. Maagzuur is ontzettend kl*te, maar misselijkheid en daardoor spugen is nog veel erger. Ik heb bij beide zwangerschappen 4,5 maand lang gespuugd. Deze keer zelfs 5 ziekenhuisopnames door uitdroging. Dus houd goed in de gaten dat je nog voldoende vocht binnen krijgt en laat je niet afschepen door je verloskundige als je het echt niet trekt. Uitdroging door spugen is echt gevaarlijk voor jou!

Heel veel succes!

Sonja vervelend zeg ze reageren soms wel makkelijk he.
Bij mijn dochter ook weinig klachten maar nu.
ben morgen 37 weken.
Sinds vrijdag met lopen de hele tijd hardebuiken ze doen ook pijn nu bij het zitten en liggen ook al hardebuiken.
Moet in het ziekenhuis bevallen mijn dochter heeft gbs gehad erg ziek van geweest.
een paar weken geleden een geen gevoel meer in mijn gezicht gehad eerst recht daarna links en een dikke tong.
Sterkte ermee

wat vervelend dat spugen en maagzuur, en ja spooknachten kan er over mee praten die zijn helemaal erg!!! Word je zoooooo moe van....

Hoop dat het de laatste weken nog wat beter word voor je....

pff ook ik ken het heel goed, heb in het begin van de zwangerschap ook een paar keer in het ziekenhuis gelegen met uitdroging, bij mij begon het spugen ook weer rond 34 weken. ik ben nu 38 weken en een beetje op aan het raken, vandaag heeft de vk ekeken of de baarmoeder al rijp is maar helaas dus ze kunnen nog niks doen. maandag moet ik naar de gyneacoloog en dan kijken ze verder wat ze doen.laat je niet afschepen en geef op tijd aan dat je er klaar mee bent. succes

Terug
Bovenaan