pffff dat viel weer reuze mee...

Hiya mommas!

Gisteren met Max naar de uroloog geweest. (haha was alleen al eng omdat ik in mijn eentje voor het eerst heel lang...30 minuten haha das lang voor mij..over de snelweg moest rijden, en het regende!)
Anyway nadat ik anderhalf uur op de dokter moest wachten, terwijl ik een afspraak had, kwam ie dan eindelijk binnen. Max heeft inderdaad een cyste boven op zijn piemeltje, maar het was een met vocht gevulde cyste en kon dus ter plekke doorgeprikt worden en er hoefde geen operatie aan te pas te komen. Dus de arts deed wat verdovingscreme op Max z'n piemeltje en zei "i'll be back in 5 minutes" zodat de creme kon gaan werken. Dus max staat lekker te spelen op de behandeltafel, zegt ie ineens "oh oh what happened" ....had ie dus de hele tafel, en muur onder geplast...tja dat voelde hij dus niet vanwege die creme.
Ik alles zo goed mogelijk opruimen, nieuw papier op de tafel, muur afgenomen etc. totdat Max zegt 'I gota pee again". Shit, ik mocht geen luier aandoen vanwege die creme, kon ook de behandelkamer niet uit want Max was dus bloot en dat is gelijk een groot schandaal. Dus ik kijk gauw rond en het enige dat me een goed idee leek was de wasbak. Daar sta je dan met je goeie gedrag, kleine peuter boven de wasbak gehangen en plassen maar. Godzijdank kwam de dokter niet binnen haha.
Maar goed die 5 minuten werden dus een half uur en toen had ik er genoeg van. Ik heb mijn hoofd maar uit die behandelkamer gestoken en geroepen dat het geduld van een tweejarig jongetje nu echt wel heel erg getest werdt en dat ik een ander keertje terug zou komen. Werkte prima want de dokter stond meteen in mijn kamer.
Max was echt super! De Dokter dacht dat we hem helemaal vast moesten houden etc. maar dat viel reuze mee, ik kon gewoon uitleggen dat er even naar zijn piemel gekeken moest worden (nou dat snapte Max meteen, want dat is een van zijn eigen favoriete hobbies....piemelstaren....kerels!)
Dus nu maar hopen dat het niet terug komt, alhoewel de kans vrij groot is dat het een terugkerende cyste is. Ach hij heeft er geen last van dus we zien wel.
haha dat was weer een half boek...sorry hoor.

Ajuus, ilja

Haa Ilya,

Heb ik dit avontuur toch weer even helemaal gemist zeg..... Wat een geluk dat het met een creme-tje en een prik verholpen kon worden zeg! En ahhh, dat mannetje dat de hele boel onderplast en daar dan ook helemaal verbaasd naar staat te kijken: wat lief!!

En good for you! Helemaal alleen op pad met Max in de auto én in de regen...... Weer een mijlpaal (maar dan voor de mama).

Gaat het nog steeds goed met z'n piemeltje, of heeft ie er nog last van gehad?

Liefs
Susan
ps. en wat een puriteins gedrag dan toch weer.... een blote peuter is al een schandaal, in een ziekenhuis notabene!! Je blijft je verbazen, of niet soms?

Terug
Bovenaan