Pffff, dat was schrikken

A

Anoniem

Guest
Hallo dames.

Moet even mijn verhaal kwijt.
Ik had Lune gisteren op bedje gelegd om te slapen (dat gaat altijd goed hoor), en toen wilde ik gaan kijken of ze al wakker was, lag ze op haar buikje in bed.
Dat doet ze wel vaker, maar dan ligt haar hoofdje gedraaid naar de zijkant. Nou dus niet, haar hoofdje lag gewoon naar beneden. Kan je vertellen dat mijn hart in mijn keel zat en het heeft best lang geduurd voordat mijn hartslag weer normaal was. Lune zat mij alleen maar aan te kijken met een blik van: wat is er dan met jou, mama?

Nu ga ik elke 10 minuten kijken of ze nog normaal in bedje ligt. Pfff, echt niet grappig hoor. Nu ik er weer over schrijf schrik ik er weer van.

Zo, ga maar weer even kijken.

Groetjes Jolien

Hey meid,

ik snap heel erg goed dat je geschrokken bent hoor!!
Dat had de 1e x bij Dylano ook.
Maar als ik het goed gelezen heb is je kindje al over de 10mnd??
Dan hoef je je denk ik echt geen zorgen meer te maken hoor... Ze draaien hun hoofdje toch wel weg als ze het benauwd krijgen

Groetjes Debby.

Hai.

Ja, Lune is morgen 11 maanden. Volgens mij Dylano ook van 2 mei, toch?

Maar het is wel een geruststelling dat je aangeeft dat ze het hoofdje wel wegdraaien als ze benauwd worden.
Net lag ze weer helemaal languit op haar rug te snurken (hahaha, ze is weer een beetje verkouden).

Groetjes Jolien

Hoi hoi,

ja klopt, Dylano is ook van 2 mei
Ik tref Dylano regelmatig op zn buikje aan in zn bedje, maar ook weleens op zn zij ofzo.
Wat ik hier beneden merk aan hem, is dat als hij het echt niet meer naar zn zin heb op zn buikje, of dat zn hoofdje te zwaar wordt, dat hij dan echt wel terugrold... En mocht dit nou niet lukken (dat kan tuurlijk ook)  laat hij echt wel van zichzelf horen hoor.
Dus meid... ik zal me er niet te druk om proberen te maken.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan