Pffff- deel 2 ;-)

Gisteren een heftig dagje gehad! Voelde me dus al erg down en heb 's middags toch de vk gebeld. Zij is langs geweest en ze kon niet met zekerheid vaststellen of het nou gebroken vliezen waren ja of nee. Dus ik mocht weer naar het zkh! Dit keer op de verloskamers want de poli was al dicht. (zo kon ik de afdeling eens bekijken zonder weeën hihi) Eerst een ctg gehad en dat was gelukkig goed! De vk heeft een wattenstaafje langs de baarmoedermond gehaald en dit is naar het lab gestuurd. Als het wel vruchtwater was moest ik blijven en werd ik komend weekend ingeleid maar gelukkig was het GEEN vruchtwater!!!! Wat een opluchting zeg!!! Ik hoefde ook niet te blijven en mocht weer fijn naar huis.

We hebben snel onze dochter opgehaald en zijn gauw naar huis gegaan. Vanmiddag mag ik weer op de gewone controle bij de vk, dan gaan we alles nog even bespreken.

Vannacht ging het slapen ook iets beter. Heb nu een drankje gekregen voor het slijm in mn keel, zo kan ik iets beter ademen en dus slapen.
Ik was het gisteren echt helemaal zat! Gelukkig gaat het nu wat beter en komt de fam me helpen met de laatste dingetjes zodat we komend weekend alles klaar hebben voor het geval dat. De afspraken voor deze week zijn afgezegd en ik heb nu heerlijk rust! Lekker met de beentjes omhoog op de bank met een goed boek, zalig!!

Thanx voor de reactie's meiden!!!!!!
Liefs ciomama

Hoi hoi,

Wat was het bij jou? omdat het geen vruchtwater was? Ik heb dit namelijk in januari gehad ook met wattenstaafje en eendenbek onderzocht. Bij mij was het ook geen vruchtwater gelukkig.

Nog even en we zijn mama.
Ook ik wil ineens alles schoon hebben, dus gisteren grote schoonmaak gehouden hihi.
Vind het nu wel spannend worden.

liefs

Hoi Larissa87. Je kan ook urineverlies hebben of verlies van afscheiding. Als wat van dit spul afnemen, kunnen ze door de substantie controleren wat het is.

Ciomama: spannend allemaal zeg. Soms wordt je zo onzeker van alles wat er in je lichaam gebeurd.
Goed dat je alle afspraken hebt afgezegt, nog even rust, tot het zware werk gaat beginnen.

x yvonne

Blij dat alles goed is
en ik vind het fijn dat je toch liet controleren!
liever zekerheid dan een kans dat het minder goed gaat

ik weet hoeveel je nog wou doen, best knap om dan ineens de knop om te zetten

heel veel plezier dit weekend, geniet nog even van je kleine in de buik en getrappel

groejtes

hey mooi dat het goed iss.. lekker he alles schoon. ik ben ook bijna rond alleen nog wat dingen in de woonkamer..
nou rust lekker uit

@ larissa..het is afscheiding, die is nu ineens veel dunner geworden. Lekker hoor haha! Maar was best wel even spannend hoor! Gelukkig is alles goed!

Ik ben idd erg blij dat ik wel heb gebeld, nu weet ik het ook zeker en heb ik weer meer rust in mn hoofd. Net weer op controle geweest bij de vk en alles was weer goed! De kleine weegt nu 2800 gram, dat is netjes voor deze termijn. Mijn vk denkt dat dit kleintje straks rond de 7 pond zal zitten. Bij mijn dochter had ze het ook goed dus we zullen zien! Nu genieten van de laatste weekjes!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan