Gisteren een heftig dagje gehad! Voelde me dus al erg down en heb 's middags toch de vk gebeld. Zij is langs geweest en ze kon niet met zekerheid vaststellen of het nou gebroken vliezen waren ja of nee. Dus ik mocht weer naar het zkh! Dit keer op de verloskamers want de poli was al dicht. (zo kon ik de afdeling eens bekijken zonder weeën hihi) Eerst een ctg gehad en dat was gelukkig goed! De vk heeft een wattenstaafje langs de baarmoedermond gehaald en dit is naar het lab gestuurd. Als het wel vruchtwater was moest ik blijven en werd ik komend weekend ingeleid maar gelukkig was het GEEN vruchtwater!!!! Wat een opluchting zeg!!! Ik hoefde ook niet te blijven en mocht weer fijn naar huis.
We hebben snel onze dochter opgehaald en zijn gauw naar huis gegaan. Vanmiddag mag ik weer op de gewone controle bij de vk, dan gaan we alles nog even bespreken.
Vannacht ging het slapen ook iets beter. Heb nu een drankje gekregen voor het slijm in mn keel, zo kan ik iets beter ademen en dus slapen.
Ik was het gisteren echt helemaal zat! Gelukkig gaat het nu wat beter en komt de fam me helpen met de laatste dingetjes zodat we komend weekend alles klaar hebben voor het geval dat. De afspraken voor deze week zijn afgezegd en ik heb nu heerlijk rust! Lekker met de beentjes omhoog op de bank met een goed boek, zalig!!
Thanx voor de reactie's meiden!!!!!!
Liefs ciomama
We hebben snel onze dochter opgehaald en zijn gauw naar huis gegaan. Vanmiddag mag ik weer op de gewone controle bij de vk, dan gaan we alles nog even bespreken.
Vannacht ging het slapen ook iets beter. Heb nu een drankje gekregen voor het slijm in mn keel, zo kan ik iets beter ademen en dus slapen.
Ik was het gisteren echt helemaal zat! Gelukkig gaat het nu wat beter en komt de fam me helpen met de laatste dingetjes zodat we komend weekend alles klaar hebben voor het geval dat. De afspraken voor deze week zijn afgezegd en ik heb nu heerlijk rust! Lekker met de beentjes omhoog op de bank met een goed boek, zalig!!
Thanx voor de reactie's meiden!!!!!!
Liefs ciomama