pffff, door naar ronde 9

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Hier ben ik weer! ik ben gister na anderhalve week overtijd te zijn geweest ongi geworden.
Ik dacht dat het echt raak was, had zere gespanne borsten, en was moe en had veel honger...   Blijkbaar heb ik nu dus echt een onregelmatige cyclus..
Ik kon er de afgelopen dagen gewoon niet van slapen, en ik had me dan ook al helemaal in me hoofd voor gesteld hoe ik het iedereen ging vertellen. DAT WIJ ZWANGER WAREN!!!
Niet dus   Weer door naar ronde 9.
Ik voel me ook zo beroerd, en heb alweer veel gejankt. en dan die klote buikpijn...
Ik weet dus niet wanneer me volgende nod is....
We zien wel weer

Idereen veel succes met zwanger raken!

Liefs noomie22, 23 jaar, ronde 9, eerste kindje.

Hoi Noomi,

K*T voor je zeg! Sterkte de komende tijd en suc6 in de volgende ronde!

Hoi Noomi,

Balen voor je! Het zou zo leuk geweest zijn, zeker als je zolang overtijd was dan is de teleurstelling extra groot.
Sterkte met de duivels nu.   Ik hoop voor je dat dit nu het begin is van je zwangerschap straks!!

Maisie

quote: noomie22 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2005 12:08:13'));

Hallo meiden

Hier ben ik weer! ik ben gister na anderhalve week overtijd te zijn geweest ongi geworden.
Ik dacht dat het echt raak was, had zere gespanne borsten, en was moe en had veel honger...   Blijkbaar heb ik nu dus echt een onregelmatige cyclus..
Ik kon er de afgelopen dagen gewoon niet van slapen, en ik had me dan ook al helemaal in me hoofd voor gesteld hoe ik het iedereen ging vertellen. DAT WIJ ZWANGER WAREN!!!
Niet dus   Weer door naar ronde 9.
Ik voel me ook zo beroerd, en heb alweer veel gejankt. en dan die klote buikpijn...
Ik weet dus niet wanneer me volgende nod is....
We zien wel weer

Idereen veel succes met zwanger raken!

Liefs noomie22, 23 jaar, ronde 9, eerste kindje.

He Noomie! Balen zeg. En dat na anderhalve week overtijd te zijn.
Kan me voorstellen dat je er niet van kon slapen.
Veel sterkte, en geef de moed niet op hoor!

TeHa

Kop op, meid !!
ik ken ook dat gevoel, dat je denkt dat het raak is, en dan blijkt je gefopt te zijn door je eigen lichaam en dat is heel heel heel kl*te....

Ik hoop voor je dat het snel raak is !!

Groetjes
DiSilva

Terug
Bovenaan