pffff durf niet te testen

A

Anoniem

Guest
vandaag precies 2 dagen overtijd..maar durf niet te testen ben best wel bang voor een teleurstelling..

ben wel moe en heb heler erge zere tepels en in de loop van de dag zet mijn buik op maar ja kan ook zijn dat ik een langere cyclus heb!!

word gek van mezelf en ja ik weet t kom er alleen maar achter als ik een test doe..misschien van t weekend maar een test doen!!

liefs

Hoi,
Ik kan mij het helemaal voorstellen... Je wil het zo graag en je wil natuurlijk een positieve test! Ik leef met je mee.. Ik zou hem gewoon doen hoor, dan ben je van die stress af!
Hou ons op de hoogte en veel succes!!
Liefs Issatje

ik moest dinsdag tot donderdag ongeveer ongi worden
had de helle maand al rare dingen waarvan ik dacht ik is anders
en 2 weken al last van mijn borsten en heb de zaterdag ochtend toch getest kon niet wachten tot de maandag hihi
dus ja als je echt de dingen merk en gelooft dat dat iets is dat echt lijkt op waar je aan denkt zou ik testen mijn test was ook positief en ben nu al bijna een week lang wetende van onze zwangerschap
en vandaag 5 weken :D

ja ik ga zaterdag testen! stel het nog ff uit!!
erg he mezelf kwellen.....

maar ben te bang voor een teleurstelling!
probeer mezelf een beetje te beschermen...

maar bepaalde dingen heb ik normaal nooit...
als ik ong moet worden doen heel mijn borsten zeer en nu alleen mijn tepels en mijn borsten zijn nu voller.....

nou ja we zien t zaterdag wel;

Ik vind het knap van je dat je het vol kunt houden tot zaterdag! Ik had er al lang 2 testen tegen aan gegooid ;)
Toy toy toy voor zaterdag! Laat je het ons snel weten!!!

xxxx

Ik ga zaterdag een 2de test doen, bij mijn eerste test was maar een heel vaag streepje te zien, misschien iets te vroeg gedaan (wel 3 dagen over tijd). Dus voor de zekerheid nog maar 1. Ik kon bijna niet wachten om de test te doen, vind het knap van je dat je kan wachten...

Succes zaterdag!

net getest en helaas negatief!wel ff traantje gelaten want ja willen het wel heel erg graag....
dus maar hopen dat ik nu snel ong gaat worden
dan gaan we op naar de volgende ronde..

maar wil wel met ovulatietesten gaan beginnen want heb dus totaal geen regelmatige cyclus...

tnx voor de reacties

liefs petra

Heel erg jammer meid! misschien dat ovulatietesten je helpen!als ik deze ronde ook niet zwanger ben ga iker ook voor!
snap dat je er een traantje om laat is toch elke keer een teleurstelling....
hopen dat je idd nu gauw ongi wordt zodat je weer verder kunt!
liefs

Terug
Bovenaan