Pffff..... echo gehad

Hoi allemaal,

vandaag was het dan zover; de eerste echo. Had pas om 17 uur een afspraak, dus dit was een hele lange en spannende  donderdag. Nooit gedacht dat ik zo zenuwachtig kon zijn. Het resultaat: het is 3,1 mm groot en heeft een hartje dat klopt!
Pfff, zit nog steeds bij te komen van het goede nieuws. De verloskundige gaf wel aan dat ze er niet meer van kon zeggen dan dat het op dit moment een levend vruchtje is. Dat snap ik wel, maar het is altijd beter dan op dit moment geen levend vruchtje te hebben, toch?

Groetjes,
Margrethe

p.s.: Sarah en Dion; wens jullie allebei veel sterkte morgen en hoop van harte op meer goed nieuws!

Hallo Margrethe,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik kom van het januari-forum (ben nu 25 weken zwanger), maar ik lees hier ook wel vaker mee. Ik heb in maart namelijk ook een miskraam  gehad. Bij onze eerste echo van onze tweede zwangerschap was ons vruchtje 2,8 cm met een kloppend hartje en alles gaat goed tot nu toe. De eerste 12 weken waren wel spannend voor ons,  maar meid heb er alle vertrouwen in. Nu is echt een grote kans dat alles goed gaat!

Geniet er lekker van en heel erg veel geluk!

Liefs Mineko

Meiden... Geniet ermaar van!!

Als ik jullie verhalen lees, zou ik zo weer zwanger willen zijn haha!
Het is zoiets moois!!
Maar we wachten nog een half jaartje voordat we weer gaan klussen.

Groetjes Debby, mv Dylano 23wkn en 2dgn

Hoi Margrethe,

GEFELICITEERD MEID!!!!
Wat heerlijk als er een kloppend hartje zichtbaar is he? De eerste mijlpaal is gehaald!
Geniet er maar lekker van. Wanneer heb je je volgende echo?

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan