pffff..... iets te vroeg gejuicht

A

Anoniem

Guest
hallo,

nou hier is het nog steeds de hele dag  ik dacht dat het iets beter ging, maar na de 1e ochtendslaap is het helemaal mis, overal om huilen.........

ook wrijft hij de hele dag in zn ogen, maar als ik hem op bed leg(als hij het bed alleen al ziet) is het helemaal GILLEN

zou het bij ond dan toch niet een sprongetje zijn? ik begin nu echt aan mezelf te twijfelen, verwen ik hem te veel?? of moet ik iets langer laten huilen inplaats van hem meteen pakken?? ik weet het af en toe niet meer.........

groetjes susanne

hey!!

Wat vervelend voor jullie!!
Heb je al even met het cb gebeld? Misschien kunnen ze je geruststellen.Of helpen natuurlijk... Ik heb dit (nog) niet meegemaakt dus daar kan ik je niet mee helpen!

Veel sterkte en suc6!!! Het komt allemaal vast weer goed!!!

x memke

Hoi.

Misschien de verlatingsangst-fase???
Of misschien een rotdag,tja wij hebben ook niet altijd goeie zin.
Ik weet niet hoelang het al aan de gang is maar vervelend is het wel.
Teun gilt en is altijd boos als hij zijn bed inmoet maar ineens is het stil en dan slaapt hij.
Hopelijk is het snel over!!

Groetjes Mikkie.

Wij hebben dit ook meegemaakt met onze zoon (7 maanden) en toen we het CB belden, moesten we hem dus LATEN HUILEN (lees krijsen, gillen enz). Echt heel zielig, want dat gaat dan echt heel lang door. Probeer dan dus ook afleiding te zoeken. Volgens hun moest je wel af en toe (om het kwartier) laten zien dat je in de buurt bent, maar bij onze zoon werkte dat averechts dus we deden zijn deur dicht. Na een paar dagen (ik weet het, klinkt nog steeds lang en dus zielig) ging het beter en nu is het dus echt helemaal over. Hij weet dat het bed betekent dat hij het zelf moet uitzoeken en dan gaat ie dus maar slapen. Dat ie niet meer onder de dekens ligt is niet erg (hij heeft een slaapzak) en z'n speentje is hij dus wel eens kwijt en dat is dan dus ook ZIJN probleem. Het klinkt vreselijk hard en is echt heel zielig, maar hij MOET er doorheen, voor zijn eigen bestwil en ook voor jou. Sterkte ermee. En vooral volhouden. Volgens het CB kan het een week duren voor het kwartje valt. Het is dan ook belangrijk dat je partner hier achter staat en je helpt afleiden.

Nou, hier duurt het sprongetje ook erg lang hoor!
Gisteren ging het eigenlijk wel weer heel erg goed, voor de eerste keer. Maar nou was ze vanochtend om 6.00 al weer wakker en heeft alles aan elkaar gegild!
Normaal vindt ze haar bedje helemaal het einde, maar vanmorgen heb ik haar uiteindelijk maar een fles gegeven, ze was helemaal hees van het gillen.
Daarna is ze wel weer verder gaan slapen, maar toen waren we al weer 1,5 uur verder.
Ik vind het ook lastig hoor. En laten huilen, dat lukt me overdag wel, dan zet ik de stofzuiger aan ofzo. Maar 's nachts of vroeg in de ochtend, lig ik er naast en kan ik het niet.
Laten we maar hopen dat het snel weer over gaat.
Sil

Nou, hier is het ook nog steeds niet over hoor!
De ene dag gaat beter dan de andere en vorige week ging het heel goed (dacht dus dat het over was) maar nee dus...
Heel veel gejengel zodra ik uit het zicht ben. Ook heel snel moe idd.
Na een half uurtje spelen wrijft hij al weer in zijn oogjes en is hij niet meer om te genieten.
Nu krijgt hij ook wel boventandjes dus daar zal het ook wel mee te maken hebben denk ik.
Maar ik word er echt niet blij van.
Als het aan hem ligt loop ik de hele dag met hem rond te sjouwen, nou mooi niet dus...

Haiii
Ben hier nieuw, ik heb een dochtertje Eva geboren op 10-12, maar ook m'n vriend en ik lopen regelmatig rondjes om de vijver na 11 uur s'avonds, dit ook omdat anders m'n dochtertje van 7 wakker wordt, en die moet ook weer gewoon naar school de volgende dag. Eva is een pittige tante, en vaak WIL ze gewoon niet slapen en krijst ze de tent bij elkaar, en ik vind het zó moeilijk om ze te laten liggen, 15min. langer trek ik niet, want ze maakt zich zo overstuur dat er dan helemaal niks meer mee te beginnen is. Een paar van die avonden en vroege ochtenden, en je bent bek af....het zal wel een fase zijn haha maar voorlopig zijn we gesloopt!
Succes ermee hoor!
groetjes Hanneke

ok, dus dan zal het waarschijnlijk toch nog de verlatingsangst zijn, ik vind het ook erg moeilijk om hem te laten huieln, wordt er een beetje zenuwachtig van.........., maar goed we gaan rustig verder en wachten het af, succes allemaal,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan