A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Effe van me af schrijven hoor!
Ik had 16 december jl. mijn NOD. Afgelopen maand niet geklust rondom mijn eisprong (is er gewoon niet van gekomen..... de maand er voor wel). Eigenlijk heb ik ook niet gelet op mijn eisprong deze maand. 15 november werd ik de vorige keer ongesteld en dat was 4 dagen overtijd (negatieve test er vlak voor uiteraard)
Nu ben ik dus weer 3,5 dagen overtijd of krijg ik nu ineens een langere cyclus?
Ik heb wel pijn in mijn buik en borsten maar nog geen ongi te zien.
En nu gaat er van alles door mijn hoofd:
- krijg ik opeens een langere cyclus na lange tijd regelmatig te zijn?
- kan ik toch nog zwanger zijn geworden in november ondanks mijn ongesteldheid?
- buikpijn voortekenen ongi of zwangerschapsverschijnselen?
Ik heb al een prachtige zoon dus heb niets te klagen en weet ook dat ik zwanger kan worden maar ik word zo onzeker van alles.
Ik heb heel internet al afgespeurd en moet nu gewoon even hier mijn ei kwijt (ik lees altijd mee.....).
ik weet wel stiekem in mijn hoofd dat ik morgen of zo toch ongi word, maar ik maak mijzelf nu gek!!
Bedankt voor het "luisterend" oor (lezend oog).
Groetjes,
Rosanne
Effe van me af schrijven hoor!
Ik had 16 december jl. mijn NOD. Afgelopen maand niet geklust rondom mijn eisprong (is er gewoon niet van gekomen..... de maand er voor wel). Eigenlijk heb ik ook niet gelet op mijn eisprong deze maand. 15 november werd ik de vorige keer ongesteld en dat was 4 dagen overtijd (negatieve test er vlak voor uiteraard)
Nu ben ik dus weer 3,5 dagen overtijd of krijg ik nu ineens een langere cyclus?
Ik heb wel pijn in mijn buik en borsten maar nog geen ongi te zien.
En nu gaat er van alles door mijn hoofd:
- krijg ik opeens een langere cyclus na lange tijd regelmatig te zijn?
- kan ik toch nog zwanger zijn geworden in november ondanks mijn ongesteldheid?
- buikpijn voortekenen ongi of zwangerschapsverschijnselen?
Ik heb al een prachtige zoon dus heb niets te klagen en weet ook dat ik zwanger kan worden maar ik word zo onzeker van alles.
Ik heb heel internet al afgespeurd en moet nu gewoon even hier mijn ei kwijt (ik lees altijd mee.....).
ik weet wel stiekem in mijn hoofd dat ik morgen of zo toch ongi word, maar ik maak mijzelf nu gek!!
Bedankt voor het "luisterend" oor (lezend oog).
Groetjes,
Rosanne