Pffff, kwaaltjes!

Poeheee, dis toch mijn derde zwangerschap, maar heb me nog niet eerder zo belabberd gevoeld. De eerste was een miskraam en heb geen kwaaltjes gehad. Van mijn zoontje heb ik ook niet veel kwaaltjes gehad, ok was moe en soms wat weeig maar daar hield het wel mee op. Veel ritmestoornissen, maar die begonnen pas echt met een week of 7/8.

En nu: beroerd, zuur, MOE (zit alleen maar te gapen), wankel op de beentjes. Echt belabberd gewoon. En ook het ritme begint nu al wat te klieren.... Pfffff, kan niet wachten op de eerste afspraak in het ziekenhuis!

pff vervelend he?! ik heb het ook hoor. bij mijn zoons nergens last van en nu echt hele dagen misselijk.. is voor een goed doel zal ik maar zeggen. hopelijk wordt het snel wat minder.

ritmestoornissen klinken niet lekker. Hopelijk blijft dat nu achterwege.
Misselijk en moe klinkt wel bekend. Ik heb vandaag nog niks binnen kunnen houden, gister wel, eergister weer niet. Inmiddels sta ik ook wel een beetje te tollen op mijn benen (wat niet handig is met een kleine uk die rondrent)
Tijdens mijn eerste zwangerschap (dit is de tweede) ben ik bijna de hele zwangerschap misselijk geweest. Ik heb rond 28wkn in het ziekenhuis gelegen omdat ik echt geen druppel water binnenhield. Het is nu wel lastig. Aan de ene kant zie ik de misselijkheid wel als een teken dat ik echt daadwerkelijk zwanger ben, maar het is ook moeilijk om de moed er in te houden en om niet te hard te denken aan hoe het de vorige keer mis ging.

kwaaltjes!! ik ken ze, pff allemaal maar hopen dat naar de 3 maanden alle verschillende kwalen weg zijn.

het is nu eenmaal voor n goed doel, maar ik heb het ook wel gehad nu!

Vervelend zeg, dat je zo'n last hebt van de kwaaltjes.... Hier nog niet super veel, maar ik ben ook nog niet zo heel ver natuurlijk... Alleen de hele dag door gapen is wel vervelend. Ze zeggen op werk al dat ik is wat eerder naar bed moet gaan hihihi....

Terug
Bovenaan