<p>Ik klaag niet snel. Ben dol op mijn dochter en mijn husband to be. Vanochtend werd het echt even teveel en ben ik het huis even 'ontvlucht'.</p><p>Ik merk, als stay home mom, dat ik echt minimaal 1 dag per week nodig heb waarin de zorg van onze dochter niet op mij ligt. En dat hadden we ook zo geregeld. Nu er een verhuizing voor de deur staat, hebben we iedere vrije dag nodig. Dus papadag is even tijdelijk van de baan. Oma past al 2x per week op, als wij in de woning bezig zijn. En dat is voor onze dochter meer dan genoeg. Een dag voor het oppassen heeft ze haar strakke ritme nodig en de dag erna ook om weer bij te komen ? Dus dat betekend dat ik ook veel thuis ben. In een woning die steeds chaotischer wordt.</p><p>Vanochtend is mijn lief thuis. Hij start vandaag pas om 12 uur. Hij zit ineens aan de telefoon, terwijl we met iets bezig waren (doet hij anders nooit), onze dochter vond het op dat moment tijd om uit bed te willen en de kat gaat eindeloos met haar gehuil mee miauwen. En deze mama had nog geen koffie op ?Zucht.... Ik kan er nu om lachen. Het waren veel te veel prikkels tegelijk.</p><p>Zit ff in mijn favo cafeetje koffie te drinken. Even ademruimte voordat ik straks weer naar mijn prachtige dochter, die in haar 4e sprong zit, en mijn chaotische vriend (en een huishouden van Jan Steen) terug ga.</p><p>Pas als je uit de situatie stapt merk ik dat de liefde nog altijd groter is dan de ergenis.</p><p>Ik probeer onze dochter zoveel mogelijk te ontzien met betrekking tot de verhuizing. Iemand nog advies/ervaring met verhuizing en een baby van 17 weken?</p><p> </p>