A
Anoniem
Guest
Nou we komen net terug uit het ziekenhuis.
Gelukkig niet voor Joëlla, maar voor me zelf.
Kreeg vanochtend steken in me onder buik aan de rechterkant.
Dus vk gebeld, stuurde me door naar het ziekenhuis, ze wou een bbz uit sluiten.
Ooooooh oooooh wat zat ik in de spanning, me hart gierde door me lichaam.
Me moeder en Joëlla waren mee.
Nou eindelijk was ik aan de buurt.
Kreeg een inwendige echo, en ja hoor daar zagen we onze kleine gelukkig heerlijk rond dobberen in mijn baarmoeder, dus dat zat allemaal op de goede plek, en het hartje klopte ook!! Heel gelukkig was ik.
Ik vroeg voor de zekerheid of ze even mijn bloeddruk wou opmeten, en dat was geen probleem. Maar goed ook want hij was veel te hoog!!
180/115. Nou dan schrik je je weer kapot.
Ik heb in mijn vorrige zwangerschap een behoorlijke zwangerschapsvergiftiging gehad.
Dus ja zit je al in week 7 weer met een veel te hoge bloeddruk zucht.
Werd meteen naar de verloskamers gestuurd, om daar regelmatig mijn bloeddruk te meten. Gelukkig zakte hij wel, had ook te maken met de stress die ik had, ban de steken in me buik.
Maar mijn bovendruk bleef volgens de artsen aan de hoge kant 160.
Ik moest urine afgeven, en er werd bloed geprikt.
Eindelijk om 16:00 uur kregen we de uitslagen, en al mijn bloedwaardes waren goed, en had ook geen blaasontsteking.
Mijn HB (hemoglabine) was 2 maanden geleden 5.5 veel te laag, maar ik met mijn stomme kop was mijn staalpillen kwijt geraakt, dus nooit geslikt.
En ja hoor mijn HB was nu 7.7 prima!! nou daar sta je dan ook ff versteld van een wonder denk ik.
Ik heb nu wel medicatie gekregen voor mijn te hoge bloeddruk, en sta streng onder controlle van de gyn, de vk mag ik dus weer gedag zeggen.
Eindelijk konden we naar huis Joëlla had het ook aardig gehad.
Gelukkig liep alles met sisser af, en ben ik blij dat we deze keer op tijd zijn met mijn bloeddruk.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes Sabina Mama van Joëlla.
Gelukkig niet voor Joëlla, maar voor me zelf.
Kreeg vanochtend steken in me onder buik aan de rechterkant.
Dus vk gebeld, stuurde me door naar het ziekenhuis, ze wou een bbz uit sluiten.
Ooooooh oooooh wat zat ik in de spanning, me hart gierde door me lichaam.
Me moeder en Joëlla waren mee.
Nou eindelijk was ik aan de buurt.
Kreeg een inwendige echo, en ja hoor daar zagen we onze kleine gelukkig heerlijk rond dobberen in mijn baarmoeder, dus dat zat allemaal op de goede plek, en het hartje klopte ook!! Heel gelukkig was ik.
Ik vroeg voor de zekerheid of ze even mijn bloeddruk wou opmeten, en dat was geen probleem. Maar goed ook want hij was veel te hoog!!
180/115. Nou dan schrik je je weer kapot.
Ik heb in mijn vorrige zwangerschap een behoorlijke zwangerschapsvergiftiging gehad.
Dus ja zit je al in week 7 weer met een veel te hoge bloeddruk zucht.
Werd meteen naar de verloskamers gestuurd, om daar regelmatig mijn bloeddruk te meten. Gelukkig zakte hij wel, had ook te maken met de stress die ik had, ban de steken in me buik.
Maar mijn bovendruk bleef volgens de artsen aan de hoge kant 160.
Ik moest urine afgeven, en er werd bloed geprikt.
Eindelijk om 16:00 uur kregen we de uitslagen, en al mijn bloedwaardes waren goed, en had ook geen blaasontsteking.
Mijn HB (hemoglabine) was 2 maanden geleden 5.5 veel te laag, maar ik met mijn stomme kop was mijn staalpillen kwijt geraakt, dus nooit geslikt.
En ja hoor mijn HB was nu 7.7 prima!! nou daar sta je dan ook ff versteld van een wonder denk ik.
Ik heb nu wel medicatie gekregen voor mijn te hoge bloeddruk, en sta streng onder controlle van de gyn, de vk mag ik dus weer gedag zeggen.
Eindelijk konden we naar huis Joëlla had het ook aardig gehad.
Gelukkig liep alles met sisser af, en ben ik blij dat we deze keer op tijd zijn met mijn bloeddruk.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes Sabina Mama van Joëlla.