pffff verhuizen

A

Anoniem

Guest
waar ben ik aan begonnen

verhuizen dus
ik heb vandaag een rustdag ingelast nou ja rustdag
de was doen enz...enz..
maar in mijn hoofd ben ik continu bezig met muren
schilderen vloeren reinigen en ga zo maar door zelfs
wanneer ik slapen moet

in het huis zijn alle muren gepleisterd en is hier en daar wat
vlekken te zien en die wil ik dus niet meer zien maar overschilderen
is een heel karwei vanwege de structuur ik heb wel een sierpleister-
reiniger maar dat durf ik niet goed te gebruiken wat dat werk op basis van
chloor ben dus bang voor nog meer vlekken
iemand een tip?????

zo dat ben ik even kwijt kijken of het nu even rustig is in mijn koppie

groetjes
Bianca mv Lorenzo

ik snap helemaal wat je bedoeld! wij zijn nu 5 weken geleden verhuisd en ben blij dat alles zn plekkie gevonden heeft en ik me niet meer druk hoef te maken over verf en kleuren etc.

succes nog even!!

Die vlekken...ik denk dat het afhankelijk is van wat voor vlekken het zijn wat je er mee moet doen...misschien even een schilder vragen of in een verfzaak??

Succes! En het is allemaal voor een goed doel!!

Ellen mv Julian

Hoi,

Wat heb je dan veel aan je hoofd hè..
wat scheelt is als je eerst één kamer helemaal in orde maakt, als is het maar een slaapkamer met bed en eventueel een tv. Als je tussendoor even helemaal stuk zit  is het heerlijk als je een kamer hebt waar je eventjes kunt ontspannen tussen het klussen door. Een kamer die af is.. rust geeft.. doet wonderen!

Hoe dan ook kan het allemaal niet in één keer.. Ik woon al 2 jaar in Breda en zijn nog bezig met dingen te vervangen of op te knappen.

Maar je moet even door het verf gedeelte heen, dus tandjes op elkaar en nog even volhouden!! Zometeen kan het leuke gedeelte beginnen zoals het inrichten en kun je gaan genieten van jullie nieuwe paleisje!!

Succes!

Esmé mv Kay

Enne, het is helemaal niet erg om een paar rustdagen in te lassen..
Vooral aan jezelf denken hoor!

IK WIL OOK!!!!! hahaha

Nee hoor al die dingen aan je hoofd vind ik ook niets.
Ik zou ook voor advies over de vlekken bellen met een verfzaak, die kunnen je vast goed op weg helpen.

En ehh lekker aan de slag en straks is je eigen paleisje af.

Oei oei wij ook binnenkort (hoop ik)

Waarschijnlijk als de vlekken er steeds opnieuw doorheen komen kunnen het goed vochtvlekken zijn..

Plek afschuren, voorstrijken met speciale verf voor vochtplekken en dan je eigen kleurtje er overheen en klaar!! Geef het tussendoor wel voldoende tijd om écht aan te drogen anders kun je weer overnieuw beginnen..

succes!

Terug
Bovenaan