pffff wachten duurt lang

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

moet even klagen hoor,
ik wacht nu bijna 6 weken op bericht van het Nederlans Obesitas Kliniek of ik in aanmerking kom voor een maagbandje, ik ben het wachten zo zat
ik weet dat het 6 tot 8 weken duurt voordat ik bericht krijg maar vindt het gewoon zo lang duren nu..........
iedereen om me heen vraagt natuurlijk ook steeds, goh heb je al wat gehoord? heb je al bericht?
maar ik zal toch nog even moeten wachten, zit niets anders op

pfffffff

ilona

Moeilijk he dan weet je weer wat het gezegde "geduld is een schone zaak"betekent.

Sterkte met wachten.....en hoop dat je snel wat hoort.

Jeeminee Ilona kan me voorstellen dat je er de balen van hebt! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hoop dat je snel iets hoort. Succes met wachten!

Liefs Miranda

Hoi Ilona,

Tis niet te hopen dat je ook echt moet wachten tot 8 weken..... Hopelijk hoor je morgen wat, ik ga gewoon voor je duimen!

dikke x Maris

Hahahaha, ook zo iemand met veel geduld, net als ik.....

Troost je, mijn zoon moest onderzocht worden voor ADHD, vorig jaar in november zijn we daarmee begonnen, en afgelopen donderdag, na een jaar dus, kregen wij pas de uitslag.... Zeer frustrerend, dus ik snap je gevoel helemaal!!

Waar is dat eigenlijk van afhankelijk dat je er wel of niet voor in aanmerking komt?

hoi hoi

ja idd moeilijk dat wachten he pff
zwaar altijd vind ik vooral voor dat soort dingen
ik hoop dat je snel een positief bericht hebt en je
verder kunt met de strijd tegen overgewicht

ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je gauw wat hoort

liefs moekje

het hangt ervan af hoe de arts, psycholoog en dieetiste tegen me aankijken die werken bij het NOK in Hilversum.......
ze moeten mij gemotiveerd genoeg vinden en ze moeten mij goedkeuring geven dus maar ik heb voor mezelf besloten als ik het niet krijg via hun dat ik het dan via een ander ziekenhuis ga proberen want ik weet wat me te wachten staat en ik weet ook dat het geen wondermiddel is en dat je voor 80% het toch zelf moet doen om af te vallen
dus we wachten nog maar eventjes af

Terug
Bovenaan