Pffff wanneer komt het nou?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Afgelopen donderdag had ik ongesteld moeten worden, maar ben dat nog steeds niet. Ik heb al 2 testen gedaan (vrijdag en vandaag) en met een negatief resultaat.
Het moet wel de 2e ongesteldheid worden na m'n miskraam en ik denk dat het daar mee te maken heeft. Ik had een cyclus van 28 dagen, mijn eisprong was ook gewoon op de zelfde tijd (ovulatietest), dus dat klopt allemaal.
Laat me dan ook maar gelijk ongesteld worden, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben, dit is niet gaaf, die onzekerheid.
Ik ben af en toe ook een beetje misselijk.....pfff wat een gezeur.
Sorry ik wilde dit even kwijt!

Groetjes Ellen

ohw wat frustrerend is dat he. wel overtijd maar steeds een negatieve test.. grrr. bij mijn oudste teste ik pas een week na mijn NOD positief. Ik hoop voor je op alsnog een positieve test over een paar dagen. duim duim duim

Dus het zou nog kunnen? Ik wordt er echt kettergek van.
Bedankt voor je reactie!

Hai meid,

Vervelend hoor, die onzekerheid! Ik had ook afgelopen donderdag mijn nod en testte ook 2x negatief maar helaas voor mij vandaag wel bezoek van de duivels...... Ik hoop voor jou straks alsnog een positieve test, zolang je niet ongi bent, blijft er hoop!

Succes! Liefs Lynn

Balen he die onzekerheid ik weet er alles van........ maar wie weet je kan nog positief testen. Duimen!!!

Hoi
Het kan echt 2 kanten op gaan, weet ik uit ervaring.
Of je rode duivels kmen iets later of bent zwanger. Er zijn meiden die pas 3 dagen na hun nod positesten, zelfs 10 dagen na hun nod, wat dan weer komt door een latere eisprong. Maar dat zal het wel niet zijn omdat je met ovu testen bezig bent geweest. Ook voor jou geldt het vervelende woordje uit het woordenboek: wachten:)
Ik zou over een paar dagen nog eens testen.
Ik zelf ben vandaag officieel 14 dagen overtijd, heb 4 testen versleten, maar heb vorige week mijn ei pas gevoeld...

Succes!!!

Heyy

Wat vervelend meid! Hopen dat je snel duidelijkheid hebt!

Liefs

Bedankt voor al jullie reacties!

Maar helaas, ben net ongi geworden. Ik baal er wel van, maar heb nu wel duidelijkheid.
Heel irri hoe je lichaam je voor de gek kan houden hè!
We gaan weer voor de volgende ronde.

Jullie ook heel veel succes en ook met het wachten op de positieve test!!

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan