pffff wat ben ik me toch chaggie zeg!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi lieve meiden!

ik ben al 3 dagen zo erg chagrijnig zit mezelf in de weg, en weet precies waarom...
wij zijn bezig zwanger te raken en zitten nu in de 2e ronde...ronde 1 werd ik  ongesteld na 31 dagen...maar deze ronde zit ik nu op dag 33 en nog niks..en dat is zo irritant, omdat ik niet weet wat mijn cyclus is! dus ben ik nu overtijd? of niet? pffff, ik voel al een week lang rare lage pijntjes in mijn onderbuik heel laag, en van die pijnscheuten, en ik denk de heeele tijd dat ik ongesteld wordt of ben, maar dan is het weer niet zo!!! ik voel het de hele dag door!!! en ben al een week zooo moe!!  gek wordt ik ervan!!! zo zie je maar, je lichaam doet rare dingen als je stopt met de pil! voel dingen gebeuren die ik in al die jaren nog nooit gevoeld heb!! dan heb ik zoiets laat het nou maar komen, want zo onregelmatige cyclus is ook niets hoor...zenuwslopend..

maarja dat wilde ik even met jullie delen hahaha....wie herkend dit ook?

en ja ik weet het, het is normaal maar leuk is anders...ach het hoort erbij....

iedereen veeel suc6 met zwanger worden!!!!!!!!

liefs mimi...

Hoi mimi,

ik herken het hoor! Alleen had ik dit de vorige ronde. Wij zijn nu voor de 9e ronde bezig en vanaf het stoppen met de pil, altijd keurig netjes en regelmatig. En dan in één keer "overtijd". Na vier dagen getest, negatief.

Zelf al dagen chaggie en gewoon het gevoel hebben dat je ongi komt, maar hij komt steeds maar niet. Ik ben ik weet niet hoe vaak naar de wc geweest.

Dat is het lekkere aan dit forum, meestal vind je wel een lotgenoot die hetzelfde wel eens heeft gehad.

groetjes nina

Hoi mimi,

ik heb het ook altijd hoor rond de tijd datik ongesteld moet worden.
Dan ben ik chagarijnig en dan denk ik laat die RD maar komen dan weet ik het zeker!
Deze maand was ik een week te laat en had al 2 testen gedaan die neg waren en toen had ik het helemaal gehad.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!
hou ons op de hoogte.

X en succes met afwachten!

hoi meiden daar ben ik weer...

nou nog steeds niks hoor..mijn menstrutie zet niet door, ondanks de hele dag zo'n beetje dat rare gevoel onderin de buik..soms lijkt het alsof ik het wordt of ben, en soms voel ik rare steekjes die ik niet eerder heb gevoelt! erg vreemd hoor...ik baal gewoon, kan me niet voorstellen dat ik nu al zwanger zou kunnen zijn, dus ik ga er gewoon van uit dat ik ongesteld ga worden en een onregelmatige cyclus heb...maar wel zit ik al heel wat dagen niet lekker in mijn vel..ben doodmoe, heel bleek in mijn gezicht, en ik ben zo wispelteurig als ik weet niet wat~!!!  zo voel ik me dus!!! ahahaha

als ik volgend weekend nog niet ben, ga ik een testje doen denk ik...

veel liefs!!!

quote: karinw78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-07-2007 10:33:40'));

Hoi mimi,

ik heb het ook altijd hoor rond de tijd datik ongesteld moet worden.
Dan ben ik chagarijnig en dan denk ik laat die RD maar komen dan weet ik het zeker!
Deze maand was ik een week te laat en had al 2 testen gedaan die neg waren en toen had ik het helemaal gehad.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!
hou ons op de hoogte.

X en succes met afwachten!

en karin? ben je nu inmiddels wel ongesteld geworden??
ik hoop van niet...dat je toch stiekem zwanger bent....tis zo spannend he dat afwachten...bah vind er niks aan!!

xxx

quote: nina76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2007 23:34:02'));

Hoi mimi,

ik herken het hoor! Alleen had ik dit de vorige ronde. Wij zijn nu voor de 9e ronde bezig en vanaf het stoppen met de pil, altijd keurig netjes en regelmatig. En dan in één keer "overtijd". Na vier dagen getest, negatief.

Zelf al dagen chaggie en gewoon het gevoel hebben dat je ongi komt, maar hij komt steeds maar niet. Ik ben ik weet niet hoe vaak naar de wc geweest.

Dat is het lekkere aan dit forum, meestal vind je wel een lotgenoot die hetzelfde wel eens heeft gehad.

groetjes nina

hahaha jaaah erg is dat hè!! iedere keer maar weer naar de wc, dan denk je, oh nu ben ik het geworden! maar nee...en dan weer kijken, maar je durft niet...bang voor die teleurstelling!!

idd er leuk om zo je ervaringen te delen!!
en?? hoe is het nu? wel of niet ongesteld??

als het uitblijft zou ik gewoon weer een testje doen hoor...wie weet..?

liefs!

hoi, ook ik ben de laatste tijd erg sjaggie. is ook niet echt leuk voor mijn man, maar ja kan er weinig aan doen. ook ben ik de hele tijd jankerig en heb ook pijn scheuten onderin mijn buik.
nu moet ik as zaterdag ongi worden (mits ik een cyclus heb van 28 dagen). nu is het zo dat ik zaterdag een uitje heb met het werk. uiteraard weer activiteiten in het water. wat zouden jullie doen? meegaan of thuisblijven? mijn man adiviseert thuis blijven, want mocht ik ongi worden die dag, kan ik nergens aan mee doen en ben ik sjaggie.

Terug
Bovenaan