pffff wat een nacht

Nouja, 1 nacht, eigenlijk al een paar nachten dat Rodin gigantisch aan het spoken is snachts. Vannacht zelfs om de 3 uur! Dat heeft hij nog nooit gedaan, zelfs niet in de kraamweek. We zaten net op de 4 voedingen, maar nu hij snachts weer komt zitten we weer op de 5. Hopelijk gaat deze fase snel voorbij. Best vermoeiend weer... Iemand de gouden tip??? IEMAND?!

Ohhhh, gatver! Helaas geen tips (maar volgens mij kan de persoon die waterdichte tips heeft mbt doorslapen en babies miljonair worden!), wel heel veel sterkte!

Komt hij echt voor een voeding of voor een speentje?
Olivia komt nu alweer 2 weken ineens 's nachts voor een speentje. Na nachtenlang heen en weer gelopen te hebben voor een speentje laten we haar nu huilen. Ik word er niet eens meer altijd wakker van. Ze is dan ook niet echt wakker, haar ogen zijn nog dicht en als we niet komen is ze na een paar minuten weer stil. En haar huiltje wordt dan nooit dringend (want dan ga ik er echt wel heen).
Lastig he!

Amy komt nu ineens sinds een week weer voor een voeding... die sliep van half 10 tot 4 a 5 uur en nu komt ze om 2 uur al en tussen 5 en 7 weer:S pfffff

maar goed misschien de leeftijd???
amy is nu 12 weekjes

Rodin weigerd de speen dus die heeft hij niet. Meestal wil hij rond een uur of 1 snacht op zijn buik draaien maar is dan te vermoeid om het zelf te doen. Dan 2 a 3 uurtjes later wordt hij weer wakker met dorst en dan krijgt hij wat water. Meestal 1 of 2 uur daarna wil hij echt eten...

Maar bedankt voor de reacties!

Liefs, Nicole (Rodin morgen 15 weken)

Olivia wilde eerder ook geen speen, maar die behoefte kwam later wel ineens. Misschien toch nog eens proberen?

Terug
Bovenaan