pffff wat een nacht!!!!

hallo dames nou normaal klaag ik niet snel,maar eerlijk gezegd begin ik nu ook wel klaar te zijn met zwanger zijn,elke avond/nacht ontzettend last van zuurbranden,vreselijk irritant gevoel pffff...ik moet 10 keer per nacht uit bed om te plassen dus echt slapen lukt ook al niet...elke avond last van voorweeen pff dan denk je ff ja nu is het begonnen want dan komen ze echt om de 5 minuten en na een 20 minuten neemt het weer af pff zo frusterend allemaal ben blij als het kleintje word geboren,maar ik denk dat ze nog wel ff op zich laat wachtten ben pas 38+5 dus !!!
sorry voor mijn geklaag!!!!
 
Klaag maar lekker ik ben er ook helemaal klaar mee.
en dat 10 keer per nacht je bed uit tja dat heb ik nu bijna 2 maanden en je gaat eraan wennen maar je bent 's morgens niet echt uitgerust das wel balen.

Bij mij komt het zuur ook terug en vooral als ik naar bed ga ellende!!

Nog ff volhouden en dan zijn we er vanaf en hebben we ons wondertje in onze armen.
 
Hoi,
Ik slik al mijn hele zwangerschap maagzuurremmers op recept, gedurende de zwangerschap steeds een iets zwaardere dosis, maar het helpt echt enorm!
Bij mijn 1e zwangerschap ook zo enorm veel last van gehad, werd er gek van. Vind die pillen echt een uitkomst!
Volgens mij is iedereeen het hier inmiddels wel goed zat, schijnt er bij te horen :) Maar 1 troost, als je nu 38+5 bent, duurd het nog maximaal 2 weken voor dat je kindje er is! Al is als je er op wacht 2 weken toch nog erg lang he? Ik ben vandaag precies 38 weken en wat mij betreft mag de baby ook liever vandaag dan morgen komen hoor! Helaas hebben die baby's zo hun eigen willetje en moeten wij maar leidzaam afwachten.
Naja, je bent in ieder geval niet de enige die het spuugzat is en zit te wachten op haar kindje.
Lekker hier klagen op zijn tijd, soms lucht dat een beetje op!
Sterkte!
Liefs,
Mar
 
Je zeurt niet hoor ik denk dat iedereen het wel zat is. Ik ben nu 39+3 en ben het behoorlijk zat aan het worden vooral omdat het zuur sinds paar dagen weer is terug gekomen. Gelukkig help bij mij wel de rennie. En dat plassen ik weet hoe irri het is ik sta ook meerdere malen per nacht naast bed om te plassen en irritantste is dan ook nog dat er 3 druppels uit komen en voor je de broek weer omhoog hebt je eigenlijk weer moet:S
Kom op meid over paar weken heb je een klein hummeltje in je armen en dan ben je deze ellende vergeten.
Xx
 
Terug
Bovenaan