Pffff... wat een onzekerheid

Hee lieve dames,
Even uitzuchten hoor. Vanacht namelijk wakker geworden van de pijn in mijn buik. Deed zo'n zeer!! Rationeel wel bij elkaar kunnen krijgen dat misschien mijn banden een beetje aan het rekken zijn en dat het dat is, maar toch: zooooo onzeker. Vanmorgen de VK gebeld, en vanmiddag huilend nog een keer.

Gelukkig is de VK vanmiddag even langsgekomen om het hartje te luisteren. Duurde mega lang, maar uiteindelijk had ze het gevonden!!!! Pffff!!! Kon wel janken van geluk.

Gek word ik ervan die onzekerheid over vanalles. Zwanger zijn is prachtig, maar het liefste zou ik toch gewoon vast een kijkje in de toekomst willen nemen om te weten hoe en wat. Erg he?

Liefs Suus
 
Phh suzanne,

ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb ook steeds pijn in mijn buik. Aan de rechter kant. Gisteren nog naar de gyneacoloog geweest en daar was niks mee aan de hand. Echter vanmorgen toen ik mijn zoontje naar school bracht, flauwgevallen. Afgevoerd met de ambu en wat blijkt nu een blaasontsteking. De huisarts dacht eerst nog aan een blinde darm ontsteking, maar doordat ik een positieve test had voor de blaasontsteking krijg ik nu een kuur. Als de buikpijn heftiger wordt gewoon weer bellen en anders de verloskundige. Deze is ook 24 uur per dag bereikbaar. Dus uitvalbasis genoeg! Sterkte suzanne fijn dat de VK toch langs kwam.

Groetjes Anoushka
 
Terug
Bovenaan