pffff wat fijn norovirus en zwanger!!!

Ooooow ff zielig doen hoor want dat voelde ik me vannacht wel.... mn man had me dus aangestoken want die had t zondag.... t norro virus (heerst flink)

Had avond eten op en t eten zat me niet lekker... en ik kreeg steeds meer het zuur! Rond 23.30 werd ik wakker en moest over geven maar tegelijker tijd diaree.... daar zat ik dan heel de afwasbak (mn man was net optijd) zat tot t randje vol.... gatver!!!
Ik stond op en mn banden deden me toch zeer.....
En heb de hele nacht paar x dr uit gemoeten en durfde me niet te bewegen want dan voelde ik t weer omhoog komen.... pfffffffffffffff niet lekker met zon dikke buik zoveel kotsen... Nu heb ik in mn onderrug allemaal zon ong. gevoel....???

En ff wat anders... over 10 min. ben ik langer zwanger als bij mn dochter hahaha... daar was ik met 37,4 weken bevallen om 10.42u... Raar ideetje hihi

zo ff geklaagd sorry dames....

xxxxxx

Het schijnt wel dat als je aan de diaree bent de baarmoeder zo geprikkeld kan raken dat het de hele boel in gang gaat zetten...

Neej kotsen met een dikke buik is niet fijn. Van de week ook flink over gegeven en terwijl ik boven de pot hang sta ik gigatisch in mn broek te plassen. Ik kon het niet meer tegen houden. Op dat moment had ik ook zo medelijden met mezelf, dus ik snap dat jij dat al helemaal moet hebben met je diaree en overgeven.

Ik hoop dat het meeste er nu wel uit is en dat je lekker snel gaat bevallen nu;)

Succes met die laatste loodje meid!

Xx

Oh bah, dat norovirus is zooo vervelend! Ik heb het ook een keer gehad, maar was toen niet zwanger (maar mijn dochter was toen nog maar 4 maanden en had het opgepikt op het kdv en ons beiden aangestoken) en dat was toen al heftig genoeg. Ik moest toen elke 10 minuten overgeven. Gelukkig was het wel na 2 dagen weer goed, dus ik hoop dat jij er snel doorheen bent! Lijkt me inderdaad verschrikkelijk om het norovirus te hebben als je zo hoogzwanger bent! Sterkte meid!

Beterschap! En het ìs best wel zielig om hoogzwanger zo ziek te zijn hoor! Als ik al ff moet hoesten of zo is het een ellende met die buik..laat staan.. Hoop dat je heel snel weer opknapt!
x Taraneh

Terug
Bovenaan