pffff wat moeilijk allemaal

A

Anoniem

Guest
Haai meiden,

Ik heb van de week een berichtje geplaatst dat ik na mijn ´pauze` toch weer heel onrustig ben nu ik ongi had moetten worden. mijn nod was maandag en ben nu nog niet ongi!
Ik heb wel het idee dat het er aan komt maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. ik heb de laatste twee dagen zulke zere opgezette borsten ze doen al zeer als je er naar wijst.
Eigenlijk is mijn gevoel heel dubbel. Aan de ene kant wil ik nu graag ongi worden want dan kunnen we verder in het gyn. onderzoek en aan de andere kant wil ik natuurlijk helemaal niet ongi worden. Ik hoor de hele tijd die woorden van de gyn in mijn hoofd `` je hebt wel een lekker bedje voor je kindje klaar gemaakt `` Dat is wat hij zei met mijn inwendig onderzoek. Bedoeld hij daar nou wat mee of hoe zit dat??
Ik ben ook eigelijk nog niet toe aan testen want elke keer als ik net getest heb word ik ongi. en ook de klap die je steeds krijgt als er weer een dikke min in het venster staat komt hard aan ook al zeg je nog zo hard dat je er niets van verwacht.

Huuuuu wat kan een mens toch met zich zelf in de knoop zitten.

Suc6 allemaal weer

natasjha

Lieve Natasja

Het zou natuurlijk helemaal super zijn als je de gyn kan vertellen dat je de onderzoeken niet meer nodig hebt.
Ik weet wat je bedoelt met die dikke min,daar krijg je een dikke kater van he?Maar ja dan ben je wel altijd zekerder.En je bent wel al een paar daagies over tijd dus........

Misschien is dat bedje wel gevuld nu?

OOOOO ik hoop het zo voor je.
Weet je wat ik ga superhard voor je duimen als jij ons op de hoogte houdt!Oke?

Veel sterkte met de stress deze dagen.Die kunnen behoorlijk frusterend zijn he?

Liefs Cindy

Hoi hoi

Ik wil je veel succes wensen in deze onzekere dagen van jou. Ik hoop van harte dat je een positief bericht gaat krijgen en ook ik zal erg veel voor je duimen.

Groetjes Simone.

Terug
Bovenaan