PFFFF wat spannend op moederdag gooi ik er een test tegen aan!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nog steeds ben ik niet ongi had me op de lijst gezet voor 4 mei maar die is zonder resultaat voorbij gegaan vandaag 5 mei nog steeds geen rode duiveltjes te bekkennen en voel ze nu ook niet bepaalt aankomen, terwijl ik dit altijd een dag van te voren voel aankomen. Heb iedere dag wel even dat ik denk getver ze komen er aan om dat ik dan een soort kramperig gevoel krijg in mijn onderbuik maar dat is ook zo weer verdwenen. En ook bijna iedere dag heb ik wel alsof het lijkt alsof ik een toeschiet reflex in mijn borsten heb. Voor de mensen die nog nooit geen kinderen hebben gekregen en dus ook nooit geen borstvoeding hebben gegeven is dit gevoel niet herkenbaar maar misschien zijn er wel mensen die dit ook hebben????. Ben zo benieuwd of het gelukt is deze maand ook toen ik voor de eerste keer zwanger raakte heb ik geen klachten gehad van misselijkheid moeheid pijn in de borsten en ander zwangerschaps kwaaltjes dus daar kan ik het niet aan voelen. Deze klachten kwamen pas in de 6e of 7e week dus heeft iemand nog een klacht die niet zo veel voor komt en dus iets anders zijn als de "normale zwangerschapsklachten"dan kan ik daar eens naar kijken of ik die heb hahahahaha. Vind het erg spannend allemaal en op moederdag ga ik er een test tegenaan gooien tenminste als die rot duivels er nog niet zijn natuurlijk. Ben nog nooit langer als 28 dagen geweest ook niet toen ik bij mijn eerste zwangerschap stopte met de pil. Wel korter zoals ook na deze keer weer stoppen met de pil toen begon het ook met 20 dagen en daarna was mijn cyclus weer normaal.

Nou ja sorry voor dit langdradige verhaal maar moest even weer wat schrijven vind altijd jullie reacties zo leuk

de groeten en voor iedereen die ook niet ongi is tooi tooi tooi \

knuffel van mij

ik duim voor je!!!
heel veel liefs en succes!

xx bren

ps. misschien wordt het dan al je allereerste moeder 2 be dag! haha

He Bren,

EEEEHHHH UUUUHHHHH ben misschien een beetje dom hoor hahhaha moet er zelf ook om lachen maar bedoel je nu dat ik voor de eerste keer dan moederdag ga vieren want dan moet ik zeggen dat ik al 1 keer eerder moeder dag heb gevierd want ik heb al een zoontje van bijna 2 Brian heet hij en hij is geboren op 19 mei. Of bedoel je dat je ik dan met 2 kinderen moederdag kan gaan vieren als mijn test positief is. Sorry hoor nou ja als ik dan op dit moment zwanger ben steek daar   mijn domheid maar op hahahahahhaa.

je bent trouwens wel snel met je reactie

Dikke knuffels Leonie

hey hey,

Wat een spannende tijd voor je ik hoop het voor je. Ik zou zo geen andere zwangerschapkwaaltjes kunnen opnoemen want dit kindje zou de eerste zijn voor ons.

Nou ik ben benieuwd of het zo mag zijn heel veel succes en wel laten weten he.

groetjes Agnetha

Terug
Bovenaan