PFFFF, weer een opgeluchte mama!

Ja, het is zover. Ik ben ook voor mijn eerste echo geweest. Ik zag er vreselijk tegen op om te gaan, maar nu ik dat kleine wormpje heb gezien en het hartje heb zien kloppen ben ik blij.  De kop is er af en ik mag over twee weken alweer komen. Laten we het positief zien! IK zie de kleine misschien iets vaker dan dat jullie doen.

Claudia

Ik ben nu 7+4. Een dag eerder dan ik zelf had berekend. Ik had voor deze echo al wel eerder mogen en kunnen komen, maar ik heb het bewust even laten wachten.

Succes jij morgen.

Claudia.

He, lekker zeg! Een goede echo is altijd goed nieuws!
Ook lekker dat je zo snel alweer mag. Lijkt me toch een rustgevend gevoel dat je kindje in de gaten gehouden wordt.

Ik heb met 9,5 week de termijnecho gehad. Bij mij is er alleen geen indicatie om vaker een echo te doen dan de termijnecho en de 20 weken echo. Dat betekent dat er 10,5 week tussen de twee echo's zit in zo.n belangrijke periode. Ik geloof dat ik dat een beetje te lang vind en halverwege nog een pretecho laat maken.

Hallo allemaal,

Dat is inderdaad erg lang ongeveer 10 weken wachten voor de nieuwe echo. Ik heb vandaag de 2e echt gehad en ben 7 weken en 3 dagen zwanger. Ik krijg de volgende echo op 8 april. Gelukkig was alles goed. Het hartje klopte!!!

Succes met jullie echo's!!!

Groetjes,
Jolanda

Hoi Claudia,

Gefeliciteerd met jullie 1e goede echo!
Toch weer een hele opluchting, ik ken het gevoel een beetje.
Vooral na wat jij hebt meegemaakt is het extra belangrijk dat je nu goed nieuws hebt gekregen!
Fijn dat je over 2 weken alweer mag komen, dat is zo voorbij en zie je alweer een echt klein mensje met armpjes en beentjes spartelen! Heerlijk!

Geniet van dat kloppende hartje in je buik!

Liefs, Billie
10w2d zwanger  en mama van Quinten, 15mnd

Hoi meiden,
Ik loop nu bij de gynogoloog vanwege een eerder HELLP syndroom maar ik moet om de 3 weken naar het ziekenhuis. Opzich is het wel erg leuk om zo vaak het hartje te horen kloppen van je kleine wonder maar toch elke keer een hele reis om naar het ziekenhuis te rijden!
Groetjes, Karin 12 weken
Mama van Lynn 10 maanden

Terug
Bovenaan