pffff..... weer n bloeding...

Gisteren avond weer de verloskundige aan huis gehad. Weer een nieuwe bloeding met behoorlijke stolsels. Pffff. Ik word er een beetje moe van. Zo makkelijk als mn eerste zwangerschap was zoveel "gedoe" als ik nu heb. Vk heeft de gyn gebeld mocht in principe komen maar ze gaf ook aan dat ze er niet veel mee konden doen aangezien ze alles bekeken hebben.
Dus heb er maar voor gekozen om het maar af te wachten. Gelukkig is het inmiddels weer minder geworden. Woensdag de 20 weken echo dus dan hopelijk weer s wat leuk nieuws :)

Bah wat vervelend zeg dat het nog niet stopt en dat ze niet weten waar het vandaan komt..hoop dat je woensdag mooie plaatjes krijg te zien :) sterkte

Gatsie....wat balen! Vind het nog steeds raar dat ze niet kunnen achterhalen wat is nou is.
Misschien kunnen ze woensdag meer zien?

Kan me voorstellen dat je niet echt kan genieten op deze manier.
Het is volgens mij wel normaal dat een volgende zwangerschap vaak wel zwaarder is en dat je meer klachten hebt. Maar dit is echt niet leuk meer.

Hou vol!!
Sterkte ermee.

Ik zou toch naar het ziekenhuis gaan. Wat ze de eerste keer niet gezien hebben kan de tweede keer misschien wel gezien worden. Het moet toch ergens vandaan komen? Ik zeg liever één keer te veel naar het ziekenhuis....

Terug
Bovenaan