Pffff Weet Iemand Wat Dit Is!!!!

A

Anoniem

Guest
Hey

Ik heb een vraag ik ben nu 29w+4d nu verlies ik vocht soms ruikt het zout achtig maar nu had ik opinternet gelezen dat dit ook slijm ken zijn wat heel waterig kan worden maar ik heb nu ook als ik loop dat ik pijn in me buik krijg en sinds 4 dagen slaap ik heel slecht en heb super veel maagzuur maar nu heb ik ook dat als ik soms zit of te een stukje gelopen heb dat ik pijn in me rug krijg dat trekt naar me benen en zo naar me onderbuik en versprijd zicht dan over me helebuik en doet soms egt pijn ofjah pijn het voelt onprettig aan en soms duurt dit even en gaat het weer weg en dan komt het weer   dit is mijn eerste beeb dus weet begot niej wat het   is en als je internet moet geloven dan   is het van alles en nog wat ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden want woord hier erg onzeker van groetjes carola

Ik zou de vk maar even bellen. die kan vast meer duidelijkheid geven dan wij hier.
Ik herken er helemaal niets in, maar zegt natuurlijk niks. Maar als je 10 weken verder zou zijn, dan klintk het alsof je bevalling begonnen is, maar dat is nu nog erg vroeg. Dus voor alle zekerheid zou ik toch maar even bellen. Je weet maar nooit.

greet

Het kunnen oefenweeen zijn, dat is vrij normaal met 29 weken (ook wel Braxton Hicks genoemd) maar die moeten op zich geen pijn doen. Je kunt inderdaad het beste even de vk bellen.

groetjes Danielle
mama van twee meisjes

hey
zout moet zoet zijn foutje   maar ik heb dit niej de heledag afen toe dat het komt op zetten maar ik heb de vk gebelt en die zegt dat het indalling weeen zijn en dat het niks ergs is dat het erbij hoort en dat ze er niks tegen kunnen doen maar is dit niej erg vroeg al? maarjah ik wacht gewoon nog ff af als het erger word bel ik gewoon nog een keer   groetjes carola

hee meis,

niks om je zorgen over te maken hoor!!! alles wat jij zon beetje boven noemt heb ik ook sinds kort en ik ben ook bijna 30w zwanger van ons eerste! tegen maagzuur helpt echt
gele vla eten of een rennie (maar werkt maar tijdelijk bij mij en gele vla mag je veel vaker)
tegen die krampen helpt een warme kruik goed of een warme massage van je buik.
en die afscheiding is waarschijnlijk slijm idd. heb ik ook , elke dag een beetje waterig. zo lang het maar niet verkleurd is of ruikt is het niet erg, alleen hinderlijk om steeds je boekje te verwisselen....en bij mij is de kleine ook al lager gaan zitten!!!

dussssssss veel succes en je geen zorgen maken hoor! mocht je toch blijven twijfelen gewoon VK bellen, daar zijn ze voor!! probeer rustig aan te doen.

liefs sweety

Hoi Carola,

Ik denk wel dat je er iets mee moet doen hoor. Vruchtwater ruikt ook zoet. Wat voor een kleur heeft het vocht? En is het zoveel dat je het voelt lopen? Als je 40 weken zou zijn klinkt het inderdaad alsof je bevalling is begonnen. Ik zou nu met je verloskundige bellen en vragen of ze even wil komen kijken. In ieder geval om te bepalen of het geen vruchtwater is dat je verliest. De pijn die je voelt kunnen idd indalingsweeen zijn. Die heb ik ook gehad maar niet al met 29 weken

Succes Juffie

Hoi Carola,

Jeetje, vaag zeg! Bij mij waren allebei de kids supervroeg met indalen, dus het zou best kunnen hoor! Mijn eerste zoon daalde al met 5,5 mnd in en bleef lekker zitten! Mijn tweede met 7 mnd ook al en nu heb ik ook het idee dat mijn meisje aan het indalen is. Heb vannacht een raar gevoel in mn bekken gehad een paar keer en vanmorgen ook. Ook moet ik meer plassen en tja, dat maagzuur....! Ik gebruik ook Rennies i.d.d, zal die gele vla ook eens proberen!

Succes!!!

Groetjes, Natasja uit Ede.

Terug
Bovenaan