Pffff, werken met oud en nieuw

A

Anoniem

Guest
Ben net een uurtje begonnen en baal als een stekker. Ben de klos om met oud en nieuw te werken. Reed naar mijn werk toe, zie je allemaal autoos met mensen die aan het feesten zijn of er naartoe gaan. Blehhhh. Ik weet dat het erbij hoort, maar leuk is anders. Gelukkig is Marcel samen met Eline bij zijn ouders. Zit hij niet alleen.

Dit gaat een heeeeeeeeeeeeeeeele lange nacht worden!!

jeetje ja das balen...vooral als je iedereen bij mekaar ziet te feesten enzo,maar je hebt het gehad.
duurde de nacht lang?????

gr petra

Balen joh! Je weet dat het erbij hoort, maar toch is het niet tof! En als je inderdaad alle feestende mensen dan ziet!
Gelukkig heb je het gehad!

Hier andersom. Vriend werkt vaak tijdens feestdagen en als de kinderen in bed liggen voel ik me zo MEga eenzaam!
DUs ik snap je gevoel hahaha.

x anouk

hierook iemand die dienst heeft. Wij worden alleen opgeroepen als er spoedoperaties zijn en tot nu toeis het rustig. Hopen dat het zo blijft!!

groetjes chimene

hoi

ook ik heb gewerkt   en idd is het niet leuk maar het hoort erbij,
ik was op 23 uur vrij dus kon nog net optijd thuis zijn vvor het vuurwerkspectakel
maar het is weer voorbij nu

liefs ilona

Vorig jaar moest ik ook werken met oud en nieuw. Nu met kerst gewerkt. waarschijnlijk volgend jaar weer met oud en nieuw.
Niks aan, ik begrijp hoe je voelt!!!

Groetjes Linda

Nou net toen we naar mijn schoonouders wilden gaan werd ik opgeroepen,echt balen. Maar ja weer 3 overuren erbij (had er gelukkig nog maar 140 staan)

groetjes chimene

Wat rot dat jullie moesten werken met de jaarwisseling.
Heb een hoop respect voor de mensen die dan gaan werken en meestal nog zware baan in de zorg ook! Echt petje af voor jullie allemaal!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan