Quinn is nu bijna 17 weken. Sinds een paar dagen is het steeds dikke prut met de fles drinken. Hij meld zich vaak overdag zo om de 3 á 3,5 uur. En krijgt tussen 20.00 en 21.00 uur zijn laatste fles. Door de laatste fles krijgt hij nu sinds 2 weken wat rijstebloem. Die laatste fles gaat ( bijna) altijd helemaal leeg. Nu begint hij steeds meer overdag te klieren met z'n flessen. Duwt dan steeds de speen eruit en wil dan niet meer drinken. We hebben nu al bijna alles geprobeerd. Andere speen, tussendoor laten boeren, enz enz. Hij zat op een heel mooi ritme dat hij op 5 voedings uitkwam, maar de laatste paar dagen gebeurd het steeds vaker dat hij weer op 6 voedings zit. Omdat hij dus veel laat staan en zich dan weer eerder voor de volgende fles meld. Ook heb ik overdag ook al eens bij een fles geprobeerd om er dan maar 1 schepje rijstebloem erdoor te doen, maar het maakt gewoon weinig verschil. En hem laten krijsen is ook geen optie. Met andere bijvoeding ben ik nog niet begonnen. Ik hoop niet dat Quinn Yordi achterna gaat, want die weigerde met 4 maanden om nog flessen te gaan drinken. Dus heb ik toen van elke voeding een bord pap gemaakt. Dat ging toen wel goed, als het maar van een lepeltje kwam. Maar Yordi kon dat toen hebben, want dat was en is een dun klein mannetje. Quinn daarintegen is al een flinke vent en ik wil straks natuurlijk niet dat hij te zwaar wordt.
Heeft iemand nog tips??
Liefs marielle Quinn bijna 17 weken
Heeft iemand nog tips??
Liefs marielle Quinn bijna 17 weken