PFFFF, wordt gek van dat wachten !!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen dames !!!

Ik geb woensdag/donderdag mijn nod en ik kan niet wachtennnnnnnnn, ik wordt af en toe zo moe van mezelf. Vanaf het moment dat ik mijn ei heb gehad kan ik toch echt nergens anders meer aan denken ook al probeer ik het nog zo hard....... Heb niet echt kwaaltjes of zo... verleden week wat gevoelige borsten maar daar houdt het ook mee op. vervelende is dat nooit mijn ongi aan voel komen, ik wordt het gewoon en dan weet ik het pas. Op die dag krijg ik pas pijn enzo. Mijn cyclus is erg onregelmatig en heb deze maand met ovutesten "gewerkt" weet ik in ieder geval dat ik op de goede dagen aan het klussen ben.   heb wel steeds last van mijn buik, mijn spijkerbroek klemt een beetje zeg maar .... maar dat kan ook komen omdat ik last van mijn darmen heb en nogal veel eet de laatste tijd.... ach jaaaaa, er zijn ook vrouwen die helemaal geen verschijnselen hebben en gewoon zwanger worden toch ?? Nou nog 3 a 4 dagen en dan weten we meer.....

groetjes,

bianca

Hoi Bianca,

Je bent niet de enige hoor....ik moet nog wachten tot in ieder geval de 10e!!!
Heb je altijd last van je darmen? Obsitpatie is namelijk ook een zwangerschapsverschijnsel hoor!! Ik weet er alles van!

Suc6 met wachten en hopen op fantastisch nieuws.

Groetjes Ineke

Hoi Ineke !        

Ik heb de laatste paar weken last van mijn darmen...... was vanmorgen ook aan de "dunne" dus dat zal er wel mee temaken hebben. Zou liever willen dat wanneer het raak is je DIRECT de kwalen krijg ofzow, dan weet je tenminste waar je aan toe bent !
verder heb ik nergens last van...... beetje steken her en der, af en toe steek in mijn onderrug, geen gevoelige borsen , niet misselijk, wel veel moe maar dat kan de naweeen van mijn pfeiffer zijn die ik vorig jaar heb opgelopen........ Zou mijn ogen dicht willen doen en donderdag pas wakker willen worden zodat ik kan testen !!! Maar dat zullen er meerdere met ons zijn denk ik !!!! ;-)) Sjeetje, zit pas in de tweede ronde en wordt nu al gek van mezelf. RESPECT voor de vrouwen onder ons die er langer over doen, waar halen jullie de moed vandaan !!!

groetjes,

bianca

Hoi!!

Zoals je het uitlegt, zo zitten velen hoor. Sommigen zullen daar niet zo duidelijk in zijn als jij maar soms heb ik ook zoiets van; veel en lang slapen dan gaan de dagen snel.
En dan inderdaad met name die laatste 2 weken. Toen wij begonnen vorige jaar september was ik er totáál niet mee bezig totdat ik over tijd was in december. Jan. een mk gehad en vanaf toen.....pffff
Maar toch zul je zien dat als je wat verder bent je wat rustiger wordt. En wie weet.....ben je wel al heel snel zwanger!!!

groetjes Costa

Hoi,

Misschien een tip maar ik hou een daboekje bij waarin ik schrijf hoe ik me voel. Toen ik dus zwange was en het boekje weer terug las herkende ik toch wel signalen. Zoals vaag misselijk, ook wat steekjes, een paar nachten zomaar slecht geslapen, wat lusteloos en rusteloos. Maar ik schreef toen ook dat het wel zou komen van de griep die weer eens heerste en wat pijn in mijn buik ook door obstipatie etc.
Verder had ik ook niet duidelijk last van mijn borsten of extreem moe ofzo. wel wat prikkelbaar maar goed dat heeft iedereen zomaar wel eens....
Ik heb nu weer al diezelfde klachten! Vandaag ook echt het gevoel ongesteld te zullen gaan worden maar dat zou een week te vroeg zijn. Nu krijg ik natuurlijk weer hoop maar dan zal de teleurstelling nog groter zijn dan wanneer het niet zo is!!
Het maakt ook niet uit welke ronde je zit. De 1e keer dat ik ongesteld was was ik de 1e dag wat sneu maar het gaf ook wel een weekje ontspanning omdat je geen eisprong had op dat moment en je niet met elkaar naar bed kon (doen wij tenminste niet) etc. het geeft dan even rust en je weet dat op het moment wanneer je ongesteld wordt er weer een nieuwe cyclus begint!
Zo weer een heel verhaal.

Doei
Ineke

Terug
Bovenaan