pffff zenuwachtig ??!??

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

Heb afgelopen zaterdag of zondagnacht mn eisprong gehad, deed overigens best wel veel pijn, had ik nog niet eerder gevoeld. Heb de dagen ervoor en zaterdagavond geklust dus ik was mooi op tijd  Lang leve de ovutesten !!

Maar nu zit ik met het volgende probleem: ik ben zo zenuwachtig als ik weet niet wat. Ik heb constant vlinders in mn buik en kan aan niks anders denken dan misschien ben ik aan t eind van de maand wel zwanger en ik denk eigenlijk dat t zwaar tegen gaat vallen als het niet zo is .

Kennen jullie dit of ben ik weer de enige en hoe gaat t eigenlijk met jullie ????

Groetjes Moon

ja erg is dat wachten he?

ik zelf heb ook deze maand ovutesten gebruikt, en dan weet je dat je op t juiste moment klust.. en wl je zo snel mogeleijk weten of het raak is..

ik zelf moet nog 3 dagen wachten.. maar kan me haast niet bedwingen om een test te doen terwijl ik weet dat t nu nog te vroeg is..

liefs iris

Heel herkenbaar!
Ik zit ook op een roze wolk en heb constand vlinders in mijn buik.. gek he?
En ik zit pas in de 1e ronde en heb deze week mijn klusweek
dus ik ben benieuwd hoe het met mij gaat als ik overtijd ben. hihi
Veel plezier en hopelijk ben je snel zwanger!
Groetjes Eva

Hallo meiden,

Ik heb ook nog steeds en ben ook steeds zenuwachtig. Vooral vandaag, want ik heb mijn NOD en de RD zijn er nog niet. Maar ik heb al ongikrampen gehad zaterdagavond en zondagmiddag, dus ik verwacht ze wel.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan