Pffff....

Hoi F en M

Nou, ik snap nu waarom zwangerschapsverlof 6 weken van te voren in gaat! Die laatste lootjes zijn echt het zwaartst. Op zich heb ik genoeg energie, maar alles gaat zo traag en kost zoveelmoeite en om de haver klap harde buiken of plassen! Maar verder heb ik niks te klagen!!!

Hoe is het met jullie verder? M al een beetje over je 'dip' heen? Ik kan het me zo goed voorstellen hoe 'k**'je je moet voelen! Ik zou je het zo vreselijk gunnen! Maar daar heb je ook niet veel aan! Als je maar onthoudt dat we aan je denken en wij jou sowieso een super wijf vinden! (praat nu ook namens Fred, maar die is het er vast mee eens)

F, hoe is het met je klachtjes? Krijg je al last van te krappe kleren! hahaha, niet te vroeg met die positie mode beginnen, want je bent het zo zat hoor! Ik kan niet wachten tot ik weer lekker kan shoppen en elk kledingstuk pas!

Ik ga weer even lekker chillen op de bank en kom snel weer bij jullie terug!

Liefs Nienepien

Hoi meis,

Dus je begint het al een beetje zat te worden?? ;-) Die laatste loodjes lijken me ook echt enorm zwaar. Op een gegeven moment ben je die kwaaltjes en die dikke buik (en het feit dat je dus niet meer zo mobiel bent) ook zat lijkt me!

Wel heerlijk hoor dat je nu eigenlijk alleen nog hoeft af te wachten tot het er komt! (ik zeg al het want het is nog een verrassing voor jullie toch?).

Met mij gaat alles prima.. Ik heb eigenlijk helemaal niet meer zoveel kwalen.. op wat moeheid na dan...

Dat baart me best wel zorgen moet ik eerlijk zeggen.. maar goed, ik probeer het hoofd koel te houden. Dinsdag mag ik al voor de echo. Ik ben zo enorm nerveus. Als ik me alleen al voorstel dat ik in die wachtkamer zit.. echt vreselijk! Ik ben zo bang dat er helemaal niets zit, of een leeg vruchtzakje, of er geen hartje is te zien?! Ik laat dinsdag absoluut een berichtje voor jullie achter hoe het is gegaan (zal waarschijnlijk wel 's avonds worden).

Monique, hoe is het met jou? Geeft het temperaturen al een eisprong aan?
Ik sluit me helemaal bij Nien aan. Het is zo frustrerend dat iemand die je het zo erg gunt, zoveel ongeluk moet hebben op dit gebied maar echt Monique, jij gaat ook ECHT wel een babytje krijgen! Dat voel ik gewoon!

NOu meiden, duim voor mij dinsdag (kwart voor 12) en ik houd jullie op de hoogte.

X F

Hee meiden,

Nien, het gaat nu zo snel met jou!
Nog even....
Doe je ook aan zwangerschapsgym of i.d?
Een vriendin van mij doet nu aan zwangerschapsyoga en vond/vind dat heel ontspannend.
Lijkt me wel heel leuk trouwens, allemaal dikke buiken bijelkaar!
Kun je nog een beetje uit bed komen of moet je al een beetje rollen?
En het slapen, il dat nog wel wat?

Fred, ik zal morgen zeer zeker voor je duimen!
Ik vind het echt ook superspannend.
Ik weet zeker dat ik morgen een berichtje ga lezen van een dolenthousiaste Fred!

Hier gaat het ,t ene moment beter dan het andere.
Ik vind het fijn om te lezen dat jullie zo meeleven.'
En dat jullie zeker weten dat het gaat lukken.
Mijn omgeveing denkt daar blijkbaar anders over, die zijn niet zo positief.
Ik geloof dat ik daar momenteel heel veel moeite mee heb.
Er is mij door het ZH aangeboden begeleiding te krijgen van iemand die mensen helpt bij vruchtbaarheidsproblemen/als een kindje krijgen langer duurt.
Ik vind het een hele stap om dit te doen maar denk er wel steeds vaker over na om dit misschien te gaan doen.
Ik heb nog steed sgeen ei gehad trouwens, ik temp n.l.
Maar we klussen wel steeds hoor, zodat we een evt. ei niet kunnen missen!

Nou meieden, tot gauw!
Liefs, Monique2

Hoi Monique,

Dat lijkt me heel erg moeilijk als je omgeving niet zo positief is. Dat heb je toch wel nodig lijkt mij om je zelf ook een beetje aan op te trekken. Misschien is die begeleiding helemaal geen slecht idee Monique. Als het niets voor je blijkt te zijn, dan kun je er altijd nog mee stoppen toch? Of anders, als je het nog te vroeg vindt, wacht je nog even een half jaartje tot je weer wat eisprongen hebt gehad (wie weet ben je zo zwanger!).

Ik begrijp maar al te goed dat af en toe de moed je in de schoenen zakt maar ik denk echt dat je echt vreselijk veel pech (dat is zacht uitgedrukt) hebt gehad tot nu toe. Eerst die bbz, waar je niets aan kunt doen en dan 2x een miskraam. Er zijn zoveel vrouwen die 2x een miskraam krijgen maar bij jou volgt het elkaar nou net allemaal op. Echt meis, houd moed want jij gaat ook echt wel een babytje krijgen!!!

Dikke kus F.

Terug
Bovenaan