Pffff

Moet ff mijn ei kwijt hoor... Al dagen weer is Milan alleen maar 's avonds aan t huilen en krijg ik hem bijna niet in slaap. Het is zo ziellig voor hem (ook voor ons natuurlijk). Loop maar te wiegen met hem en hij blijft maar krijsen. Hij is ook alleen maar aan het bijten op mijn vinger als ik die bij zijn mondje houd, zou hij dan toch tandjes krijgen???? Dat is toch wel heel vroeg??? Gelukkig moet ik vrijdag weer naar de osteopaat, daar was ik voor zijn nekje, maar heb niet echt het idee dat het dat is...
En nu is hij net eventjes stil, staat mijn dochter weer naast me. Pfff... nou dat wilde ik ff kwijt.

Liefs Esther

He wat is dat slopend he, als je baby maar huilt en je weet niet wat je eraan kunt doen. Heftig hoor. Hopelijk vinden jullie snel wat er aan de hand is. Al aan inbakeren gedacht? Is bij ons in huis echt voor beide kindjes een redmiddel. Sterkte ermee.

halloo...
vervelend ja zn huilende baby die je niet stil kan krijgen.De osteopaat daar sta ik helemaal achter,hopelijk is het na vrijdag weer beter.

Ken je het boek oei ik groei....ik hoor van zoveel mensen die al ietsjes oudere kinderen hebben dat daar veel tips in staan en dat je ook leest wat je baby allemaal door maakt...
dat noemen ze sprongetjes.
Nu heb ik het boek sinds ik zwanger was ook aangeschaft en ik heb er al veel aan gehad.
dus het kan zijn dat milan een sprongetje maakt..let maar eens op..mischien kan hij over een paar dagen ineens iets wat hij voorheen nog niet kon.
ik merkte het bv...dat Bess(8weken) ook huilerig en hangerig was...een paar dagen en ineens zagen we dat ze echt heel aandachtig aan het kijken was(een sprongetje) en bv...ook weer huilerig en toen 2 dagen daarna had ze haar vuistjes ontdekt...ook een sprongetje..
dus zo maakt een baby vele spronegtjes door....wie weet is het dat dan wel...hou het maar eens in de gaten...

succes ermee
grt kristel

Terug
Bovenaan