pffff

A

Anoniem

Guest
Weer een week hoofpijn achter de rug. ... Vandaag de eerste dag dat ik geen hoofdpijn heb. Dag 28 van mijn cyclus.. Nog geen ongi. Maar ik zag dat ik mijn NOd op de 5e had gezet..Snap eigenlijk niet helemaal waarom. Mja maak mezelf zo wel lekker onzeker. Heb weer allerlei kwaaltjes, mijn borsten zijn twee cup maten groter en doen o zo veel pijn, mja dat heb ik iedere maand...dus wachten we nog maar weer.... heb wel een druk weekend voor de boeg. Nu huiswerk maken vanavond late dienst van half 4 tot 23u en vrij za en zo nacht dienst.. Volgende week woensdag ben ik jarig... word dan 23 zou een mooie leeftijd zijn voor het 1e wondertje... mja wie weet wat komend jaar brengen gaat...groetjes van een op dit moment hopeloze meid...

Meid, kop op! Onze tijd komt nog wel!
Even lekker klagen en daarna weer met frisse moed verder!
Gelukkig dat je vandaag geen hooofdpijn meer hebt.

Waar moet je je huiswerk voor maken, ben je een opleiding aan het doen?

Succes meid!

Liefs Daisy

Hej, ja ff lekker dat geklaag.. ik doe een bbl opleiding( 1 dag naar school 3.5 dagen werken) tot verpleegkundige...alleen deze week 6 dagen werken ipv max. 4 mja volgende week hoef ik er maar 2 dus dat scheelt dan weer..

Lijkt me een leuke opleiding! Heb er een paar jaar terug over zitten denken ook een verpleegkundige opleiding te gaan doen. Het was toen voor ons öf verhuizen naar het huis dat we heel graag wilde (en waar we nu wonen) en voor ene kindje gaan óf de opleiding.

Wel druk met 6 dagen werken!

Ik heb toen voor het huis en een zwangerschap (helaas nog niets...) gekozen. Een opleiding kan ik over een paar jaar ook altijd nog doen!

Klagen moet kunnen, ik klaag hier ook altijd een eind weg! Wat bemoedigende berichtjes eronder doet een mens goed, haha!

Terug
Bovenaan