Pffff

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Pfff wordt gek van mezelf!
Heb op zich wel redelijk geslapen en de pijn is minder en uit te houden. Vanmorgen koorts gemeten omdat ik gloeide had ik 40.7 schrok mij dood! Maar dacht dat kan nooit dus nog een keer toen was netjes en even later was het weer 38.5. Mijn man is een nieuwe gaan kopen en hij is gewoon 37.2 gelukkig, die andere gelijk in de kliko. Nu zat er aan de thermometer naar mijn idee wat ''vers'' bloed. Heel weinig maar ik maak mij toch wel zorgen, ben ook nog niet naar de wc geweest............is dit herkenbaar voor de meiden die het ook gehad hebben? En heb ook z'n vieze smaak in mijn mond.

Ben er niet echt gerust op en kan er nog niet van genieten dat alles goed is.

Sorry voor mijn zeurverhaal.......

Hey Beauty,

Maak je niet ongerust. Ik heb na de operatie een paar dagen wat vocht verloren wat ze gebruikten tijdens de operatie en daar zat soms ook wat bloed bij. Dat is helemaal normaal dat je wat bloedverlies hebt.
Die vieze smaak in je mond kan van de narcose komen. Een vieze smaak is een van de mogelijke bijwerken daarvan.

Fijn dat de pijn draaglijk is! Hopelijk zakt deze snel naar het niveau dat je er eigenlijk niets meer van voelt.

Succes met het herstellen meid!

Liefs Daisy

Hoi Daycey,

Wat fijn je snelle reactie!
Bedoel je vocht uit je anus? ( sorry vies praatje) ik heb wel minimaal last van vaginaal bloedverlies dat kan ik nog wel plaatsen maar bij mijn ontlasting waar komt dat vandaan........ Vind de nazorg in het zh erg slecht werd niks verteld of gevraagd na de operatie. Weet niet eens hoe ik de wondjes moet verzorgen. Als het goed is bellen ze vandaag nog kan ik het allemaal vragen :)

Even voor de duidelijkheid....wij hebben hier op dit forum geen zeurverhalen!!! hahahaha dus jij ook niet.
Wens je veel sterkte toe. Rust uit het komt wel goed schatje.

Bij mij was het alleen vaginaal vochtverlies. Het was wat dikkig doorzichtig alsof ik ineens een mega eisprong zou krijgen ofzo, haha, maar dan heel zoetig van geur.
Komt het echt uit je anus of kan het vaginaal zijn dat met meekomt als je poept? Dat het we al aan de buitenkant zit zeg maar.

Haha, wat een gesprek!

Als je het niet vertrouwt, gewoon het ziekenhuis bellen!

Liefs Daisy

Gelukkig maar! Maakte me echt een beetje zorgen om je!
Fijn dat alles goed is. Hopen dat je snel herstelt en je in de loop van de volgende week weer aan de slag kunt!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan