Pffff.....

Nou, ze zeggen dat de hooikoorts verwachting gunstig is, waarom heb k dan de hele nacht een loopneus niesbuien traan en jeuk ogen??
Ik zie eruit om op te schieten heb vandaag ook nog een bruiloft dus word gezellig met zo'n gezicht haha..
Dadelijk toch maar de ha bellen, misschien is er iets wat wel helpt al die natuurlijke dingetjes doen hun werk niet..
Ik ben bekend met allergische astma en ook hooikoorst,maar tis in tijden niet zo erg geweest. Loop ermee sinds het goeie weer, maar nu is het echt niet te houden. K heb al weinig energie en nu is het nog erger.. :-( sorry moest even klagen...

pfff vervelend meid...ken het niet hooikoorst maar het is wel super rot! idd misschien heeft ha nog iets voor je..zou fijn zijn!
hier is weerstand nu ook ff weg, verkouden en koorstlip ook super charmant...not!
fijne bruiloft vandaag!
liefs

he jakkes meis das idd echt even heel erg balen, zeker omdat je zo'n leuke/ drukke dag voor de boeg hebt. Hoop dat de ha je nog wat kan geven
sterkte en veel plezier vandaag

Breek even in van het september forum. Ik heb hetzelfde probleem en de ha al gebeld, maar er zijn geen medicijnen die mogen tijdens je zwangerschap werd er bij mij gezegd. Heel veel sterkte.

Ik ken het, precies hetzelfde. Gaat de laatste dagen gelukkig weer wat beter, maar die hoofdpijn, keelpijn, hoofd vol snot, heb me er beroerd van gevoeld. En nee, je mag er echt niks tegen innemen. Vorige zwangerschap heb ik het ook zo vreselijk erg gehad... hoogstens als je er zo ziek van bent dat het erger is voor het kind dan als je wat inneemt dat de huisarts je wat voorschrijft... maar dat zal niet snel het geval zijn!

Baal er ook van, want weet wat voor wonderen anti-histaminepilletjes kunnen verrichten.. succes!

wat vervelend voor je zeg!! is niet fijn en zeker als je al zo weinig energie hebt en je moet een hele dag gezellig en mooi zijn.
hopelijk verandert het snel voor je. en mag je toch nog iets van medicijnen hebben.

toch een fijne dag vandaag, ondanks dit alles.
Xx

Ik heb ook last van hooikoorts, maar bij mij pas vastgesteld tijdens deze zwangerschap. Mijn HA durft niks voor te schrijven omdat ik op redelijk wat medicijnen al een allergische reactie heb gehad en hij het risico voor zowel mij als de kleine niet durft te nemen.
Moet het dus doen met zoutoplossing neusspray. Helpt niet altijd maar geeft soms wel (tijdelijk) wat verlichting. nu gaat het gelukkig wel weer maar ook ik had vannacht flink last van een verstopte neus en jeukende ogen.

Dank je dames, ben nu ff lekker thuis, vanavond mag ik weer op feest.

Ik heb van de huisarts mijn neusspray gekregen die ik voor de zwangerschap ook gebruikte, (nasonex) die werkt als een tierelier en gelukkig ook voor de ogen.
De tabletten en oogdruppels die ik normaal gebruik mogen niet, maar de neusspray mocht wel!
Yess weer wat lucht en al die pakjes zakdoekjes uit mijn tas...
Ik gebruik het nu alleen als ik het nodig heb want dit werkt best snel.
Officieel volgens de bijsluiter mag je het niet gebruiken alleen in overleg met de ha. Dat heb ik dus gedaan en die vertelde me dat een neusspray minimaal in je bloedbaan komt, dus 1x per dag 1 pufje mocht wel.. En gelukkig werkt het ook lekker lang!

Liefs!

Terug
Bovenaan