Pffff

Hoi dames,

Al vanaf het begin een meelezer en meelever geweest met de dames van het Juni forum.

Allereerst wil ik de mama's die intussen zijn bevallen van harte feliciteren met een kroost! Hoop dat alles goed met de kleine mannetjes en vrouwtjes gaat... en met de mama's natuurlijk ook!

Vandaag ben ik 39 weken en 6 dagen zwanger! Hoe blij en dankbaar ik ook nog steeds ben met deze zwangerschap (na 2 miskramen), ben ik het ook wel een beetje zat ;-) Mag dat rond deze tijd?Voel me bijna schuldig als ik dat zeg... Gelukkig slaap ik nog wel prima (standaard 2 keer per nacht wakker) en heb ik verder weinig klachten, het huis heb ik al drie weken spik en span (en maar bijhouden, want je weet het nooit), kan mezelf moeilijk vooruit bewegen en voel me echt een dikke zeug! haha... het wordt tijd dat onze kleine man zich laat zien!

Hoop maar dat we een gezond kindje krijgen en een niet al te zware bevalling.... maar dat weet je natuurlijk nooit! Jullie verhalen hebben me wel hoop gegeven... dank daarvoor in ieder geval!

Lfs,
Juutepetuutje

echt de laatste loodjes he?! je hebt alle recht om er beetje klaar mee te zijn hoor als je morgen bent uitgeteld...hier bijna 37 week zwanger en er ook al flauw van zijn en graag de kleine straks in de armen wil hebben ;-)
nog ff doorzetten meid..komt allemaal goed!
succes met wachten tot de kleine man zich laat zien
xx

Indd de laatste loodjes. Hier 39+4.. Van mij mag het ook gebeuren. Buik is behoorlijk... Voel nu letterlijk mijn huid knappen/scheuren...
En vind het nu ook zat worden, ook al is het voor ons ook een wonder. Maar eigenlijk mag ik niet klagen... Alles gaat goed... Op naar onze kleintje...

Juutepuutje zet 'm nog ff op!!!

Hoop dat het snel begint voor je!

hier precies 39 weken maar van mij mag die kleine ook wel komen hoor! begin het nu ook zat te worden, alles gaat langzamer en moeilijker! maar eventjes nog en en dan hebben wij onze kleintjes hopelijk ook in onze armen!

succes nog even met de laatste loodjes!

Hier ook alweer ruim 38 weken en mijn man is het zat. ;-) Ikke nog niet zo heel erg. Denk ook wel dat het komt omdat ik erg tegen de bevalling en eerste weken op zie. Ik heb nu al twee meiden en ik geniet heel erg van het tweetal. Natuurlijk zal dat niet veranderen als de derde er is, maar er zal wel minder tijd zijn voor ze, zeker de eerste weken. Sowieso verandert er zoveel in je leven als het ukkie er eenmaal is. Ik ben niet goed met verandering. Maarruh, ik weet niet of het je eerste kindje is. Mijn eerste keek ik namelijk mijn buik uit, die kwam precies op de uitgerekende datum en ik was vanaf 39 weken niet meer uit te staan, zo zat was ik het wachten! Maar bij deze denk ik nog steeds blijf nog maar even. Maarruh, ik denk dat ik hier echt even een grote uitzondering ben. Je reactie is echt heel normaal. Ik denk maar zo; De meeste mensen worden zwanger omdat ze voor een kindje willen zorgen, niet omdat zwanger zijn zo leuk is. Voor mij is zwanger zijn alleen leuk, omdat het de belofte inhoudt dat er straks een klein mensje in je armen ligt. Dus als je een paar dagen voor de uitgerekende datum niet meer zwanger wilt zijn, maar de uk in je armen wilt hebben, lijkt me heel logisch.
Trouwens, ik heb tijdens deze zwangerschap een enorme bloeding gehad met 10 weken, dachten een paar dagen dat het een miskraam was, gelukkig niet. We hebben heel veel geluk gehad, maar nu voel ik me juist andersom heel schuldig dat ik niet zo sta te springen om te bevallen. Het voelt alsof ik haar niet echt wil hebben ofzo. En dat is echt niet zo hoor!!

Thanks voor jullie reacties en begrip! Toch fijn dat je ergens je hart kan luchten... gisteren een onwijze k*t dag gehad en manlief liep ook te stressen (hij werkt thuis en is het wachten ook zat), daar werd ik vervolgens ook weer onrustig van.

Gelukkig gaat het vandaag wat beter, vanochtend voor controle bij de VK geweest en die zei dat ie nog veel vruchtwater heeft, waardoor die nog wel lekker zit bij z'n mama.... verder was alles prima! Vind 't met 40 weken en 1 dag ook nog te vroeg om te gaan klagen, het is tenslotte nog maar 1 dag "overtijd" mocht ie er volgende week nog niet zijn dan ga ik misschien een beetje piepen ;-) maar ben blij dat alles verder goed was.

De mensen om me heen beginnen ook ongeduldig te worden en iedereen gokt een datum, leuk dat iedereen zo meeleeft, maar t maakt me soms ook een beetje zenuwachtig! haha

Zojuist nog even een paar extra grote slips gekocht bij de Hema en dat waren mijn uitstapjes weer voor vandaag ;-)

Succes dames met de laatste loodjes!

@Jippi02 geniet nog even met je 2 meiden!

Terug
Bovenaan