Pffff

Ik heb het er vandaag ff moeilijk mee hoor, dat lichaam! Vanmorgen de dag weer eens kotsend begonnen, was gelukkig al lang geleden...
Verder veel last van mijn blaasverzakking, veel bekkenpijn en spataderen komen nu op plaatsen waar je ze ECHT niet wil hebben! En maar door die sneeuw van/naar school waggelen, auwwww!
Begonnen met wekelijks spatadertherapie, hoop zooo dat dat erger gaat voorkomen...
En verder elke week fysio voor mijn bekken en regelmatig naar de bekkenbodemtherapeut voor die verzakking.
En inmiddels ook brandend maagzuur... Grrrr!

Ik klaag niet graag, maar hier mag het wel ff hè?
Zo, nu kan ik er weer ff tegenaan... Nog een week of 10 (hoop ik)..

Klaag maar hoor, dat is r nu teminste uit.
Ik heb nog weinig last , alleen met omdraaien snachts dan heb ik t idee dat mn buik rekt , en moeite op speelgoed van de grond te pakken.
Hier ook bijna iedere avond maagzuur..

Hopelijk helpt fisio , therapie en de therapeut goed en snel. Zo te zien is heel je week ermee volgepland!

Ja, haha, het is een heel geplan, zeker met nog 3 kids... Maar het is maar tijdelijk gelukkig...
De fysio komt aan huis dus da's erg fijn!

Fijn dat jij nog weinig last hebt, hopelijk blijft het hierbij!

Pfff ja zwaar dat zwanger zijn... Ik heb t ook ff moeilijk. Nog 10 weken klinkt ideaal, ik moet er nog 14 en een beetje (tot 37). De tijd gaat me soms echt te langzaam. Kon ik maar eens genieten van een zwangerschap...

Ja, genieten zou leuk zijn he, Okkie? Maar ik moet zeggen dat ik na de geboorte altijd wel dubbel en dwars geniet, dus ik hoop dat dat nu ook weer mogelijk is..
Tja, ik hoop nog 10, ben nu 26 wk.. Het kan ook best meer worden. Mijn laatste twee zijn met 36 wk geboren, dus het ligt in de verwachting dat deze niet 40 wk blijft zitten, maar je weet natuurlijk nooit...

Dat klink allemaal niet fijn,hoop dat de fysio en de spatadertherapie snel gaan helpen! Hier gelukkig alleen maar last van rugpijn, vooral met slapen.. 10 weken klinkt niet lang meer, ik mag nog een week of 16 ;)

Terug
Bovenaan