pffff

Ik ben het nu al een beetje zat maar.... Heb eigenlijk niet te klagen haha. Alles gaat super goed maar heb een beetje zelfmedelijden... Ik ben al voor de 3e keer enorm verkouden, heb hierdoor nergens puf voor en wil alles doen natuurlijk, dan ook nog zo rond alsof ik negen maanden ben en moet tot november, het kindje in mijn buik loopt de Nijmeegse vierdaagse volgens mij steeds in actie. Gister maar eens gevraagd of ze ook niet een dutje moet dien :) nog 1 week dan lekker vakantie weekje. Dan is ons zoontje jarig, wordt 2. Zo ik ben het kwijt :)

Herken t wel hoor :) Heel normaal volgensmij haha. Maar wel vervelend dat je weer verkouden bent. Ik heb t ook wel maar dan vooral snachts en sochtends vroeg een verstopte neus. Overdag gaat t wel Maar lekker ist niet nee!
Haha die van mij is ook best actief,zo grappig :)
Beterschap en sterkte !

Inderdaad, heel dankbaar dat ons nog zon wondertje gegeven is. En dat je zwanger mag zijn. Maar af en toe wens ik ook dat ik "klaar" ben met zwanger zijn. Pfffff inderdaad :)

Die chronische verkoudheid die heb ik ook. Had ik bij de eerste ook, en die hield echt aan tot aan de bevalling...

Maar geniet alvast lekker van je vakantie. Gelukkig leuke dingen in het vooruitzicht! Hier is de eerstvolgende vrije dag ook waarschijnlijk de eerste van mijn verlof...Heb nu ook een kleine man met een luchtweginfectie thuis, beetje jammer. Komt ook wel weer goed!

Terug
Bovenaan