Pfffff al die voorweeën!!!

Hoi dames,

Oh ik moet het echt even van me af schrijven.
Ik wordt echt helemaal gek van die voorweeën!!!
Gistermiddag kreeg ik erge last van me rug en van die rugweeën. Ook had ik een ongesteldheids buikpijn. Me man kwam iets eerder thuis, want ik zat er flink doorheen met een manneke wat ook nog rond liep. 's Avonds kreeg ik harde pijnlijke buiken die om de 10 min tot een kwartier kwamen. En wat ook door glofde in me rug. Na een paar uur zakte het weer wat af, toen ik ging slapen. Vanmorgen werd ik wakker en voelde me erg raar. Anders dan anders, maar kon niet beschrijven aan me man, hoe ik me voelde. En nu komen de harde buiken ook weer steeds opzetten en begint me rug weer te zeuren en de ongesteldheids buikpijn is ook weer aanwezig. Alleen nu komen de harde buiken niet zo frequent meer als dat ze gisteravond kwamen. Knetter wordt ik van al dat voorwerk. Ik kan de vk wel bellen, maar die kunnen nu toch niks voor me doen. Wel is er afgesproken dat ze me sowiso rond de 40 weken gaan strippen, maar eigenlijk hoop ik dat ons kleintje eerder wil komen. Pfffff wat moet ik hier nou mee????
Een warme douche of kruik helpt maar voor even en dan komen de harde buiken weer opzetten en de rugpijn blijft.
Sorry voor het geklaag maar zit er ff doorheen en was benieuwd of jullie nog tips hadden??

Liefs marielle 37w4d

heb je je zoontje vandaag om je heen of is hij naar opvang/school? misschien lekker om daar iets voor te regelen?
er gebeurt iig geval wat en hoewel het niet leuk is, misschien staat het wel te beginnen!! het klinkt wel als heftig voorwerk dus als het wat doet is het niet voor niks!

in elk geval veel sterkte met al die voorellende en ik hoop voor je dat het doorzet en snel en voorspoedig voorbij is!

hier hetzelfde verhaal, maar gelukkig nog niet zoveel last als dat jij hebt, ik heb het 's avonds ook, hele harde buiken elke keer die om de tien min komen en dan als ik ga slapen is het weer over, rugpijn ook zo irri

Hopelijk kom je de dag een beetje door, bij mij is het nu weer over gelukkig

Sterkte

En ook hier precies hetzelfde... Gestoord word ik ervan. Al 2 avonden achter elkaar een fles bitterlemon leeggemaakt, maar helaas ook die geven net niet dat extra zetje :p...

Sterkte en succes!

Liefs, Nicole (morgen 39 weken!)

Ik heb ook vee; meer voorwerk dan bij mijn eerste zwangerschap.
Mijn VK troostte me door te zeggen dat geen enkel pijntje voor niets is,het helpt allemaal met de grote klus die uiteindelijk toch gaat komen.
Ik heb er ook de balen van en weet verder ook niet meer dan veel en warm douchen,kruiken en als je het nog aankunt:seks!! Dat kan een laatste zetje geven.

Ik heb ook veel meer voorwerk dan bij mijn eerste zwangerschap.
Mijn VK troostte me door te zeggen dat geen enkel pijntje voor niets is,het helpt allemaal met de grote klus die uiteindelijk toch gaat komen.
Ik heb er ook de balen van en weet verder ook niet meer dan veel en warm douchen,kruiken en als je het nog aankunt:seks!! Dat kan een laatste zetje geven.

Mamamia 38-5

Nou vannacht had ik voor het eerst een rot nacht, Vanaf 4 uur heb ik een beetje geslapen maar voor die tijd kwamen de voorweeen om de vijf min en mijn buik werd heel hard en voelde het gewoon opkomen en toen in mijn rug, ben om 2 uur nog onder de douche gaan staan, daarna zakte het af dus het was het echte werk nog niet, maar had toch stiekem de hoop dat het door was gaan zetten, maar goed al het voorwerk is niet voor niks zeggen ze altijd

Vandaag ben ik 39 wkn en 2 dgn

Terug
Bovenaan